محل لوگو

دانلود کتاب های روان شناسی زبان اصلی 2022 و 2023

دانلود کتاب ها و مقالات انتشارات Springer

کتاب های خارجی 2022 و 2023

دانلود طرح درس آماده قابل ویرایش

فایل های لایه باز فتوشاپ

ششم ابتدایی

دانلود حل المسائل Download Solution Manual

مقالات ورزشی

دانلود کتب خارجی تخصصی پزشکی

جزوات و نمونه سوالات رشته مهندسی شهرسازی

دانلود جزوات و نمونه سوالات رشته مهندسی برق

دانلود جزوات و نمونه سوالات رشته علوم تربیتی

استخدام

بازی

دعا

سورس کد کامل برنامه اندروید

گزارش کارورزی

اقدام پژوهی

محصولات سلامتی

کسب درآمد از طریق راه اندازی کسب و کار

دانلود طرح درس روزانه

دانلود پاورپوینت

تحقیق های دانشگاه علمی کاربردی

دانلود تحقیق و مقاله

دانلود اقدام پژوهی

تحقیق در زمینه آموزش و پورش

پرسش مهر

کتاب زبان خارجی

خلاصه کتاب های رشته مدیریت

نقشه راه برای مهارت آموزان ماده 28

مصاحبه با معلمان موفق و پیش کسوت

زندگینامه بزرگان خارجی

زندگینامه بزرگان ایرانی

تحقیق و مقالات رشته حسابداری

تحقیق و مقالات رشته اقتصاد

آموزش و پرورش

کتاب های رشته کامپیوتر

مقالات با موضوع کسب و کار

تحقیق دانشجویی رشته های هنر

تحقیق دانشجویی رشته های پزشکی

تحقیق دانشجویی رشته های علوم پایه

آمار دبیرستان

آمار دبیرستان

خلاصه و نقد کتاب مهارت های معلمی قرائتی

مهارت آموزان ماده 28

http://mirzafile.4kia.ir/

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 1492
  • بازدید دیروز : 1292
  • بازدید کل : 2298915

استخدامی آموزش و پرورش سال 1398- مجوز استخدام 50 هزار نفر صادر شد


استخدامی آموزش و پرورش سال 1398- مجوز استخدام 50 هزار نفر صادر شد

استخدامی آموزش و پرورش سال 1398- مجوز استخدام 50 هزار نفر صادر شد

دسته بندي: ویژه های استخدامی / اخبار فرهنگیان
7 مرداد
 
 

 

 

 
 
28 خرداد 98:مجوز استخدام 50 هزار نفر در وزارتخانه های آموزش و پرورش و بهداشت صادر شد (منبع: خبرگزاری فارس)

رئيس سازمان اداري و استخدامی كشور گفت: امسال برای وزارت آموزش و پرورش تا امروز حدود ۴۰ هزارمجوز صادر شده است و ما ده هزار مجوز استخدامی هم برای وزارت بهداشت و درمان در حال صدور داريم.

جمشید انصاری در گردهمایی روسای سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان‌ها با اشاره به شرایط کشور در حوزه اقتصاد، اظهار داشت: شرایط ما، یک شرایط عادی نیست و در شرایط غیرعادی امکان تحقق بخش قابل توجهی از منابع درآمدی کشور آن طور که در سال‌های قبل محقق می‌شد، وجود ندارد. بنابراین اقتضا می‌کند که ما اقدامات خاصی را در دستور کار قرار دهیم تا کشور را از این شرایط دشوار با گرفتاری و مشکلات کمتری عبور دهیم.

11 خرداد 98: ارائه درخواست 55 هزار مجوز استخدامی به سازمان امور استخدامی

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش به حذف تدریس مدیران مدارس و تلاش برای حذف ساعت تدریس معاونان اشاره کرد و از ورود حدود ۱۸ هزار معلم جدید به مدارس از مهر 98 خبر داد.

به گزارش روابط عمومی معاونت برنامه ریزی و توسعه منایع وزارت آموزش و پرورش، علی الهیار ترکمن، با اشاره به ماده 103 قانون مدیریت خدمات کشوری گفت: «روال بازنشستگی فرهنگیان مطابق سنوات قبل است و در صورت تمایل اشخاص و نیاز دستگاه با رعایت شرایط سنی، همکاران می‌توانند تا 35 سال ادامه خدمت دهند.»

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش‌وپرورش بابیان اینکه ساماندهی نیروی انسانی برای مهر 98 شروع‌شده است، گفت: «شمار فارغ‌التحصیلانی که به ما می‌پیوندند، حق‌التدریس‌ها، رسمی و پیمانی‌ها، سرباز معلم‌ها و خرید خدماتی‌ها نیز مشخص است و بر اساس سازوکارها به تفکیک هر استان جلساتی برگزار و موارد را مطرح می‌کنیم که با بررسی‌های انجام‌شده برای مهرماه 98، 18 هزار ورودی دانشجو معلم و ماده 28 و 3500 سرباز معلم خواهیم داشت.»

او افزود: «بر اساس تمهیدات در نظر گرفته‌شده در مهرماه با کمبود نیرو مواجه نخواهیم شد و با ظرفیت موجود سال تحصیلی جدید را آغاز خواهیم کرد.»

الهیار ترکمن افزود: «درخواست 55 هزار مجوز استخدامی به سازمان امور استخدامی ارائه کرده‌ایم. در مجوزهای استخدامی، نیازهای میان‌مدت و بلندمدت را هدف قرار می‌دهند و ما در راستای اهداف میان‌مدت درخواست استخدامی ارسال می‌کنیم.»

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع اضافه کرد: «سال گذشته به دلیل کمبود نیروی انسانی در برخی مناطق، معاونان و مدیران مدارس را ملزم به تدریس کرده بودیم که امسال مدیران مدارس از الزام به تدریس خارج شدند و فقط برای معاونان الزامی گذاشته‌شده که امیدواریم در ادامه کار بتوانیم آن‌ها را نیز از این طرح خارج کنیم تا به کارهای اداری مدرسه و ساماندهی آن بپردازند.»

اجرای بند «ک» تبصره ۱۲، حلال مشکلات معوقات

الهیار ترکمن درباره تاثیر اجرای تبصره 12 در به تعویق نیفتادن حقوق معلم‌ها گفت: «پیشنهاد ما در زمان تنظیم لایحه بودجه سال 1398 به دولت و مجلس شورای اسلامی این بود که اعتبارات وزارت آموزش و پرورش را صد در صد تخصیص یافته تلقی شود و به ماخذ یک دوازدهم ماهانه به وزارت آموزش وپرورش پرداخت کنند.»

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش افزود: «در زمان بودجه این ابهام بود که اگر این امکان را برای وزارت آموزش و پرورش بگذارند، دستگاه‌های اجرایی دیگر نیز خود را به این تبصره اضافه کنند، به همین دلیل در بند (ک) تبصره 12 اشاره شده است هر پرداختی که ماهیت حقوق داشته باشد باید به صورت ماهانه پرداخت شود.»

الهیار ترکمن ادامه داد: «غیر از حقوق و عیدی کارکنان رسمی و قراردادی وزارت آموزش و پرورش، حق‌التدریس‌های شاغل و آزاد، خرید خدمات آموزشی و سرباز معلم ها و مقرربگیرها را داریم که ماهیت حقوق دارند.»

او تاکید کرد: «این موارد که جنبه حقوق دارند احصا و به سازمان برنامه بودجه ارایه داده شده‌اند. باید در تخصیص‌های ماهانه که برای وزارت آموزش وپرورش در نظر گرفته می‌شود، این موارد مورد توجه قرار گیرد.»

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش تاکید کرد این معاونت به شدت پیگیر اجرای بند (ک) است. او گفت: «این یک قانون است که باید سازمان برنامه بودجه و امور دارایی و اقتصادی عملی کنند.»

 

اطلاعیه جدید زمان اعلام نتایج استخدامی اموزش و پرورش

مدیرکل امور اداری آموزش و پرورش زمان اعلام نتایج، ضوابط و شرایط قبولی در آزمون استخدامی ۱۰ هزار نفری آموزش و پرورش را تشریح کرد.
سیدحسن حسینی؛ مدیرکل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به برگزاری آزمون استخدامی برای جذب ۱۰ هزار نفر در آموزش و پرورش که حدود ۲ ماه گذشته برگزار شد، اظهار داشت: مطابق سنوات گذشته سازمان سنجش ۳ برابر ظرفیت را به آموزش وپرورش اعلام می‌کند، البته کسانی نمره حد نصاب را در آزمون داشته باشند؛ یعنی در هر شغل-محلی نباید پایین‌ترین نمره از ۵۰ درصد بالاترین نمره، پایین‌تر باشد. به طور مثال اگر بالاترین نمره ۸۰ باشد، تمام کسانی که می‌خواهند معرفی شوند؛ نمره آنها باید از ۴۰ بالاتر باشد. زیر ۴۰ باشد به عنوان قبول شده محسوب نمی‌شوند و مردود هستند.
وی افزود: به عنوان مثال نمره دبیر فیزیک ۸۰ است؛ ۵۰ درصدِ ۸۰، ۴۰ می‌شود، پس تمام کسانی که بالای ۴۰۰ نمره آورده باشند، در مرحله اول قبول هستند. اگر در شهر تهران به یک دبیر فیزیک نیاز باشد، سازمان سنجش ۳ نفر که بالاترین نمره را آورده باشند، معرفی می‌کند و اگر ۲ نفر نیاز باشد، ۶ نفر معرفی خواهند شد.
مدیرکل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: پس از قبولی، افراد برای بررسی مدارک و مصاحبه به آموزش و پرورش دعوت می‌شوند. اگر کسی ادعا کرده، لیسانسه فیزیک است، باید تا قبل آزمون مدرک خود را گرفته باشد و کارت پایان خدمت هم داشته باشد.
حسینی با اعلام اینکه سازمان سنجش احتمالا ظرف ۲-۳ روز آینده نتیجه آزمون استخدامی آموزش و پرورش را اعلام خواهد کرد، افزود: پس از انتشار نتایج، زمانبندی کلاس‌های آموزشی را به سازمان سنجش اعلام خواهیم کرد. سازمان نیز در یک آگهی دقیقا مشخص خواهد کرد که افراد در هر استان در چه تاریخی برای بررسی و تحویل مدارک و مصاحبه به کجا باید مراجعه کنند.
وی در ادامه تاکید کرد که پذیرفته‌شدگان نهایی مکلفند؛ تعهد کتبی مبنی بر ۱۰۰ سال خدمت در محل جغرافیایی مورد تقاضا به آموزش‌وپرورش بسپارند. (استخدام و انتقال آنها منوط به سپردن تعهد محضری خواهد بود.)
گفتنی است؛ شرط استخدام پیمانی در آموزش‌وپرورش گذراندن دوره یک ساله مهارت‌آموزی است. تمام پذیرفته‌شدگان ملزم به گذراندن این دوره و موفقیت در آزمون جامع بدون دریافت حقوق و مزایا بوده و صدور حکم استخدامی منوط به کسب موفقیت در دوره مذکور است.


نتایج آزمون استخدامی آموزش وپرورش تا آخر آذر اعلام می گردد

معاون آموزشی تحصیلات تکمیلی دانشگاه فرهنگیان کشور گفت :نتایج آزمون استخدامی آموزش وپرورش که چندی پیش گرفته شده است تا آخر آذر اعلام می گردد.

بر اساس اطلاعات خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان حجت الاسلام توانا رییس دانشگاه فرهنگیان کرمان با اعلام اینکه دانشگاه فرهنگیان یکی از مراکز موفق در بحث پژوهش هست گفت: امروز از ۴ دانشجو و۵ استاد پژوهشگر تجلیل شد.
وی ادامه داد: در یکی از برنامه های هفته پژوهش در دانشگاه فرهنگیان برگزاری دستاوردهای دانشجویان است.
حجت الاسلام توانا با اشاره به اینکه نمایشگاه امروز افتتاح شدو تا دوشنبه ادامه دارد خطرنشان کرد: ساعت بازدید از ۸ صبح تا ۱۶ بعد از ظهر است وبازدید برای عموم آزاد است.
وی یادآورشد: امروز از لگوی جدید دانشگاه فرهنگیان رونمایی شد.
همچنین دکتر موسی پور معاون آموزشی تحصیلات تکمیلی دانشگاه فرهنگیان کشور با اعلام اینکه پژوهش دربین دانشجویان واساتید دانشگاه فرهنگیان خیلی با ارزش هست گفت: دانشجویان واساتید ما به سوی پژوهش روی آوردن وخیلی موفق هستند.
وی ادامه داد: نتایج آزمون استخدامی آموزش وپرورش که چندی پیش گرفته شده است تا آخر آذر اعلام می گردد.


نتایج اولیه آزمون استخدامی آموزش و پرورش تا ۲۵ آذر ماه اعلام می شود

حسن حسینی، مدیر کل اداری آموزش و پرورش درگفتگو با برنامه روی خط خبر شبکه خبرگفت:10 هزار نفر از طریق کنکور سراسری وارد آموزش و پرورش شده و به دانشگاه فرهنگیان رفتند زیرا این افراد متعهد به خدمت هستند و چهار سال در آنجا تحصیل می‌کنند و سپس به استخدام آموزش و پرورش در می‌آیند.

او با بیان اینکه 10 هزار نفر هم از طریق آزمون استخدامی آزاد وارد آموزش و پرورش خواهند شد که این آزمون در تاریخ 21 آبان ماه برگزار شد، گفت: مطابق سال های گذشته سازمان سنجش آموزش کشور یکماه زمان نیاز دارد تا اسامی پذیرفته شدگان اولیه را مطابق قانون 3 برابر ظرفیت را برای مصاحبه اعلام کند.

حسینی با اشاره به چگونگی پذیرش نفرات جذب شده از طریق آزمون استخدامی، خاطرنشان کرد: پس از پذیرش اولیه، مصاحبه و معاینه، بررسی مدارک انجام می‌شود و اگر ازسهمیه استفاده کرده است این مدارک بررسی و امتیازی را کسب می‌کند که این امتیاز مصاحبه با نمره آزمون با ضریب 70 به 30 جمع می‌شود و نتیجه نهایی را سازمان سنجش به آموزش و پرورش اعلام می‌کند و افراد برای مراحل بعدی استخدامی راهنمایی می‌شوند.

مدیرکل اموراداری وزارت آموزش و پرورش در خصوص شروع کلاس‌های آموزشی این افراد گفت: این افراد قطعاً باید یکسال دوره آموزشی را سپری کنند و باید منتظر باشیم که چه زمانی سازمان سنجش آموزش کشور نتیجه این آزمون را به آموزش و پرورش اعلام می‌کند.

او تصریح کرد: این 10 هزار نفر تعداد کمی نیست زیرا باید تمامی مدارک آنها و مصاحبه‌های آنها انجام شود و تا زمانی که سازمان سنجش بخواهد نتیجه نهایی را اعلام کند، این فرایند به طول خواهد انجامید و برای مابقی آن باید با دانشگاه فرهنگیان در این خصوص صحبت کنیم.


استخدامی آموزش و پرورش سال 1395 -زمان نتایج و ضوابط آزمون
خبرگزاری فارس:
مدیرکل امور اداری وزارت آموزش و پرورش، نحوه و زمان اعلام نتایج و همچنین شرایط و ضوابط پذیرفته شدگان در آزمون استخدامی ۱۰ هزار نفری این وزارتخانه را تشریح کرد.
سیدحسن حسینی مدیرکل امور اداری وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس در پاسخ به این پرسش که «آخرین وضعیت برگزاری آزمون استخدامی ۱۰ هزار نفری در آموزش و پرورش چگونه است؟»، اظهار داشت: ۱۰ هزار نفر از طریق کنکور سراسری وارد آموزش و پرورش شده و به دانشگاه فرهنگیان رفتند زیرا این افراد متعهد به خدمت هستند و چهار سال در آنجا تحصیل می‌کنند و سپس به استخدام آموزش و پرورش در می‌آیند.
وی با بیان اینکه ۱۰ هزار نفر هم از طریق آزمون استخدامی آزاد وارد آموزش و پرورش خواهند شد که این آزمون در تاریخ ۲۱ آبان ماه برگزار شد، گفت: مطابق سنوات گذشته سازمان سنجش آموزش کشور یکماه زمان نیاز دارد تا اسامی پذیرفته شدگان اولیه را مطابق قانون ۳ برابر ظرفیت را برای مصاحبه اعلام کند.
حسینی با اشاره به چگونگی پذیرش نفرات جذب شده از طریق آزمون استخدامی، خاطرنشان کرد: پس از پذیرش اولیه، مصاحبه و معاینه، بررسی مدارک انجام می‌شود و اگر از سهمیه استفاده کرده است این مدارک بررسی و امتیازی را کسب می‌کند که این امتیاز مصاحبه با نمره آزمون با ضریب ۷۰ به ۳۰ جمع می‌شود و نتیجه نهایی را سازمان سنجش به آموزش و پرورش اعلام می‌کند و افراد برای مراحل بعدی استخدامی راهنمایی می‌شوند.
مدیرکل امور اداری وزارت آموزش و پرورش در خصوص شروع کلاس‌های آموزشی این افراد گفت: این افراد قطعاً باید یکسال دوره آموزشی را سپری کنند و باید منتظر باشیم که چه زمانی سازمان سنجش آموزش کشور نتیجه این آزمون را به آموزش و پرورش اعلام می‌کند.
وی تصریح کرد: این ۱۰ هزار نفر تعداد کمی نیست زیرا باید تمامی مدارک آنها و مصاحبه‌های آنها انجام شود و تا زمانی که سازمان سنجش بخواهد نتیجه نهایی را اعلام کند، این فرایند به طول خواهد انجامید و برای مابقی آن باید با دانشگاه فرهنگیان در این خصوص صحبت کنیم.

پيرو انتشار اطلاعيه‌ مورخ 95/7/10 بدين‌وسيله به اطلاع كليه متقاضيان ثبت‌نام و شركت در آزمون استخدامي وزارت آموزش و پرورش سال 95 مي‌رساند ثبت‌‌نام اين آزمون براي جذب نيروي پيماني از روز يكشنبه مورخ 1395/7/18 لغايت روز شنبه مورخ 95/7/24 از طريق پايگاه اطلاع‌رساني سازمان سنجش آموزش كشور به نشاني: www.sanjesh.org آغاز خواهد شد. لذا از متقاضيان واجد شرايط براي شركت در آزمون مذكور دعوت بعمل مي‌آيد بمنظور كسب اطلاعات و جزييات مربوط به رشته‌ها و شغل محلهاي استخدام به دفترچه راهنماي ثبت‌نام و شركت در آزمون مذكور كه از روز يكشنبه مورخ 1395/7/18 بر روي پايگاه اطلاع‌رساني قرار داده خواهد شد، مراجعه نمايند. لازم به توضيح است كه تاريخ ثبت‌نام به هيچ وجه تمديد نخواهد شد.

همچنين داوطلباني كه قبلاً در سومين آزمون استخدامي متمركز دستگاه‌هاي اجرايي كشور و دانشگاه‌هاي علوم پزشكي وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي ثبت‌نام نموده‌اند، با عنايت به شرايط و ضوابط و رشته‌ها و شغل محلهاي مندرج در دفترچه راهنماي ثبت‌نام آزمون استخدام وزارت آموزش و پرورش در صورت علاقمندي مي‌توانند با مراجعه به قسمت ويرايش نسبت به ويرايش اطلاعات ثبت‌نامي و يا تغيير آزمون خود از ثبت‌نام قبلي به ثبت‌نام در آزمون استخدامي آموزش و پرورش اقدام نمايند. با توجه به اينكه آزمونهاي مذكور همزمان برگزار خواهد شد لذا امكان ثبت‌نام داوطلبان همزمان براي هر دو آزمون ميسر نبوده و داوطلبان منحصراً مجاز به ثبت‌نام در يكي از آزمونهاي مذكور خواهند بود.

 

تاريخ برگزاري آزمون استخدامي دستگاههاي اجرايي كشور، دانشگاههاي علوم پزشكي و وزارت آموزش و پرورش در روز جمعه مورخ 1395/8/21 خواهد بود.

  انتشار : ۱۸ مرداد ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 380

برچسب های مهم

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  اول اردیبهشت ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته اول اردیبهشت ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

دانلود پاورپوینت در مورد [سلول های بنیادی] - شامل 4 فایل مختلف - قابل ویرایش و ارائه - ppt

دانلود پاورپوینت در مورد [سلول های بنیادی] - شامل 4 فایل مختلف - قابل ویرایش و ارائه - ppt

دانلود پاورپوینت در مورد [سلول های بنیادی] - شامل 4 فایل مختلف - قابل ویرایش و ارائه - ppt شامل 4 فایل پاورپوینت سلول های بنیادین به زبان ساده: 1. 33 اسلاید: تاریخچه سلول های بنیادی / تعریف سلول های بنیادی / ویژگی های سلول های بنیادی / گونه های سلول بنیادی / انواع سلول ... ...

پاورپوینت بازی زندگی است درس 17 تفکر و سواد رسانه ای دهم

پاورپوینت بازی زندگی است درس 17 تفکر و سواد رسانه ای دهم

عنوان پاورپوینت: پاورپوینت بازی زندگی است درس 17 تفکر و سواد رسانه ای پایه دهم   فرمت: پاورپوینت pptتعداد اسلاید: 26   پوشش کامل درس همراه با پاسخ فعالیت ها پاورپوینت قابل ویرایش با محیط حرفه ای منطبق با آخرین تغییرات مطالب و رئوس کتاب درسی   فونت ... ...

پاورپوینت درس 2 علوم تجربی پایه چهارم دبستان (ابتدایی): مخلوط ‌ها در زندگی

پاورپوینت درس 2 علوم تجربی پایه چهارم دبستان (ابتدایی): مخلوط ‌ها در زندگی

نوع فایل: power point فرمت فایل: pptx قابل ویرایش تعداد اسلایدها:‌ 43 اسلاید   تصویری از پاورپوینت: این پاورپوینت آموزشی، جذاب، قابل ویرایش، کاملا منطبق با کتب درسی و با تعداد اسلاید ذکر شده تهیه و تنظیم شده است. با بکارگیری نمودار ها ، تصاویر جالب و جذاب و دسته ... ...

بسته آموزشی ماساژ کاریز خانواده

بسته آموزشی ماساژ کاریز خانواده

ماساژ اعضای خانواده آغاز راه سلامت ماندگار به دوره مجازی ماساژ کاریز خانواده یک دوره آموزشی مجازی که برای تقویت روابط شما و ارتقای سلامت کلی در خانواده شما طراحی شده است، خوش آمدید. در این سفر متحول کننده، همزمان با یادگیری تکنیک ... ...

آموزش نحوه تهیه مدار چاپی

آموزش نحوه تهیه مدار چاپی

همه کسانی که در زمینه طراحی و ساخت مدارات الکترونیکی فعالیت می کنن و با مدارات آزمایشی سر و کار دارند با مسائل مربوط به استفاده از فیبر سوراخدار و مدارات چاپی آشنا هستند. معمولا برای پیاده سازی مدارات کوچک از فیبر های سوراخدار آماده موجود در بازار استفاده می کنیم. ولی زمانی ... ...

دانلود پاورپوینت فصل هفتم ریاضی پنجم آمار و احتمال همراه با پاسخ فعالیت ها و تمارین

دانلود پاورپوینت فصل هفتم ریاضی پنجم آمار و احتمال همراه با پاسخ فعالیت ها و تمارین

دانلود پاورپوینت فصل هفتم ریاضی پنجم آمار و احتمال همراه با پاسخ فعالیت ها و تمارین این محصول قابل ویرایش با فرمت pptx در 44 اسلاید آماده و قابل ارایه می باشد. در صورت شخصی سازی میتونین به واتس آپ شماره ای که زیر درج شده پیام بدین واستون اوکی میکنیم مزایای استفاده از ... ...

دانلود کتاب صوتی روح تسخیر ناپذیر(سفر به ماورای وجود) مایکل سینگر

دانلود کتاب صوتی روح تسخیر ناپذیر(سفر به ماورای وجود) مایکل سینگر

درباره کتابخلاصه کتاب روح تسخیر ناپذیر از مایکل سینگر برای اون‌دسته از افرادی نوشته شده که تحت‌تاثیر مشکلات روزمره‌ی زندگی هستن؛ برای اون‌هایی که به‌دنبال راهی برای رهایی از زنجیرهای فکری و احساسی می‌گردن و می‌خوان از زندگی در لحظه‌های حال لذت ببرن.این کتاب نگاه خاصی به ... ...

Electric Vehicle Components and Charging Technologies: Design, modeling, simulation and control (Transportation)

Electric Vehicle Components and Charging Technologies: Design, modeling, simulation and control (Transportation)

lectric Vehicle Components and Charging Technologies: Design, modeling, simulation and control (Transportation)   In order to create a reliable, safe and cost-effective electric vehicle with acceptable range, battery charging time, battery life and driving performance, it ... ...

Heating Systems: Design, Applications and Technology

Heating Systems: Design, Applications and Technology

Heating Systems: Design, Applications and Technology"Heating Systems: Design, Applications and Technology first discusses the development of different types of district heating systems, highlighting the main features of low temperature district heating and discussing ... ...

دانلود خلاصه مفید جدال دو اسلام

خلاصه مفید  درس جدال دو اسلام  مناسب آزمون استخدامی  ۸۵ صفحه ...

دانلود پاورپوینت گروه درمانی در طلاق

موضوع: sharpگروه_درمانی_طلاقاسلاید ۱۷ ...

پاورپوینت مبانی پروموشن فروش

پاورپوینت مبانی پروموشن فروش

عنوان پاورپوینت: دانلود پاورپوینت مبانی پروموشن فروش فرمت: پاورپوینت قابل ویرایشتعداد اسلاید: 35 پاورپوینت آماده ارائهفهرست مطالب:پروموشن فروش چیست؟اهداف پروموشن فروشعرضه محصول جدیدجذب مشتری جدید حفظ روحیه رقابتی استراتژی‌های پروموشن فروشاستراتژی کششاستراتژی فشاراستراتژی ... ...

پاورپوینت استراتژی فروش مشتری مدار

پاورپوینت استراتژی فروش مشتری مدار

عنوان پاورپوینت: دانلود پاورپوینت استراتژی فروش مشتری مدار فرمت: پاورپوینت قابل ویرایشتعداد اسلاید: 29پاورپوینت آماده ارائهفهرست مطالب:مشتری مداری چیست؟اهمیت مشتری مداری افزایش اعتماد مشتریرضایت بیشتر کارکنانفروش بیشتر محصولافزایش سودآوریاعتبار و شهرت بیشترچطور مشتری مدار ... ...

پاورپوینت حاشیه فروش و عوامل موثر بر آن

پاورپوینت حاشیه فروش و عوامل موثر بر آن

عنوان پاورپوینت: دانلود پاورپوینت حاشیه فروش و عوامل موثر بر آن فرمت: پاورپوینت قابل ویرایشتعداد اسلاید: 26پاورپوینت آماده ارائهفهرست مطالب:حاشیه فروش چیست؟محاسبه حاشیه فروشاهمیت حاشیه فروش سنجش سودآوریارزیابی عملکردکنترل هزینه‌هاانواع حاشیه فروشحاشیه سود ناخالصحاشیه سود ... ...

پاورپوینت استراتژی قیمت‌گذاری فریمیوم

پاورپوینت استراتژی قیمت‌گذاری فریمیوم

عنوان پاورپوینت: دانلود پاورپوینت استراتژی قیمت‌گذاری فریمیوم فرمت: پاورپوینت قابل ویرایشتعداد اسلاید: 21پاورپوینت آماده ارائهفهرست مطالب:قیمت‌گذاری فریمیوم چیستاستفاده از قیمت گذاری فریمیوم مزایای قیمت گذاری فریمیومهزینه بازاریابی ناچیزمشتریان احتمالی بسیار زیادخرید با ... ...

پاورپوینت مفهوم قیمت گذاری انتقالی

پاورپوینت مفهوم قیمت گذاری انتقالی

عنوان پاورپوینت: دانلود پاورپوینت مفهوم قیمت گذاری انتقالی فرمت: پاورپوینت قابل ویرایشتعداد اسلاید: 26پاورپوینت آماده ارائهفهرست مطالب:قیمت گذاری انتقالی چیست؟اهمیت قیمت گذاری انتقالیاهداف قیمت گذاری انتقالیاهداف بین المللی قیمت انتقالی مزایای قیمت گذاری انتقالیمعایب قیمت ... ...

اما آیا این هنر است.pdf

اما آیا این هنر است.pdf

اما آیا این هنر است.pdf مقدمه ای بر نظریه ی هنر   ... ...

انسان روح است نه جسد.pdf

انسان روح است نه جسد.pdf

انسان روح است نه جسد.pdf ... ...

Injection techniques.pdf

Injection techniques.pdf in musculoskeletal medicine ...

دریافت فایل : Injection techniques.pdf
FIGURINO DI MODA.pdf

FIGURINO DI MODA.pdf

FIGURINO DI MODA.pdf ... ...

دریافت فایل : FIGURINO DI MODA.pdf
دانلود مجموعه اشعار سهراب سپهری هشت کتاب شامل کتابهای  _مرگ رنگ-زندگی خواب ها- اندر آفتاب-صدای پای آب-ما هیچ نگاه)

دانلود مجموعه اشعار سهراب سپهری هشت کتاب شامل کتابهای _مرگ رنگ-زندگی خواب ها- اندر آفتاب-صدای پای آب-ما هیچ نگاه)

این مجموعه دانلودی  تحت عنوان هشت کتاب شامل   کتابهای زیر است که همگی در یک مجموعه تقدیم میگردد کتاب مرگ رنگ: سهراب سپهری در دفتر شعری مرگ رنگ، که در سال 1330 به انتشار رسیده است، نشان می‌دهد که فضای اشعار احساساتی و خام ویژه‌ی دوران نوجوانی را پشت سر گذاشته و شعر و زبان ... ...

پاورپوینت کامل و جامع با عنوان بررسی کامل عنصر روبیدیم در 26 اسلاید

پاورپوینت کامل و جامع با عنوان بررسی کامل عنصر روبیدیم در 26 اسلاید

روبیدیوم (به انگلیسی: Rubidium) با نشانهٔ شیمیایی آربی(به انگلیسی: Rb) و عدد اتمی ۳۷ از عنصرهای گروه نخست جدول تناوبی عناصر است. روبیدیم یک فلز قلیایی نرم و به رنگ نقره‌ای - سفید است و جرم اتمی آن ۸۵٫۴۶۷۸ می‌باشد. روبیدیم در حالت عنصری با ویژگی‌هایی شبیه دیگر فلزهای قلیایی، ... ...

دانلود کتاب صوتی صفت های بایسته یک رهبر

کتاب_صوتی صفت های بایسته ی یک رهبر (21 کیفیتی که مدیران و رهبران به آن احتیاج دارند) sharpجان_سی_ماکسول / مکسول ...

پاورپوینت مبانی استراتژی قیمت گذاری نفوذی

پاورپوینت مبانی استراتژی قیمت گذاری نفوذی

عنوان پاورپوینت: دانلود پاورپوینت مبانی استراتژی قیمت گذاری نفوذی فرمت: پاورپوینت قابل ویرایشتعداد اسلاید: 27پاورپوینت آماده ارائهفهرست مطالب:مقدمهقیمت گذاری نفوذی چیست؟استراتژی قیمت‌گذاری نفوذیاهداف استراتژی قیمت‌گذاری نفوذیکاربردهای استراتژی قیمت گذاری نفوذیمزایای ... ...

پاورپوینت تکنیک قیمت ‌گذاری روانشناختی

پاورپوینت تکنیک قیمت ‌گذاری روانشناختی

عنوان پاورپوینت: دانلود پاورپوینت تکنیک قیمت ‌گذاری روانشناختی فرمت: پاورپوینت قابل ویرایشتعداد اسلاید: 28پاورپوینت آماده ارائهفهرست مطالب:مقدمهقیمت‌گذاری روانشناسی چیست؟اصول قیمت ‌گذاری روانشناختیاصل قاب‌بندیاصل همخوانیاصل زمینهاصل سیگنال‌دهیتاکتیک های قیمت‌گذاری ... ...

پاورپوینت مبانی قیمت‌گذاری تقسیمی

پاورپوینت مبانی قیمت‌گذاری تقسیمی

عنوان پاورپوینت: دانلود پاورپوینت مبانی قیمت‌گذاری تقسیمی فرمت: پاورپوینت قابل ویرایشتعداد اسلاید: 29پاورپوینت آماده ارائهفهرست مطالب:مفهوم قیمت‌ گذاری تقسیمیاهداف قیمت‌ گذاری تقسیمیانواع قیمت‌ گذاری تقسیمیتقسیم قیمت بر اساس مشتریتقسیم‌ قیمت بر اساس تعداد محصولتقسیم قیمت ... ...

پاورپوینت آشنایی با بازاریابی چند سطحی

پاورپوینت آشنایی با بازاریابی چند سطحی

عنوان پاورپوینت: دانلود پاورپوینت آشنایی با بازاریابی چند سطحی فرمت: پاورپوینت قابل ویرایشتعداد اسلاید: 16پاورپوینت آماده ارائهفهرست مطالب:مقدمهتعریف بازاریابی چندسطحیشیوه‌های بازاریابی چند سطحینحوه کارکرد بازاریابی چند سطحی تفاوت بازاریابی چندسطحی با بازاریابی شبکه‌ای و... ... ...

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما