گروه اجتماعی ، سید جواد حسینی در جلسه شورای معاونان با اشاره بهضرورت هماهنگی معاونتها در اجرای برنامهها و طرحها، اظهار کرد:مفاهیم سند تحول بنیادین مانند طرح معلم تماموقت را باید به درستی تعبیر کنیم. همچنین برخی برنامهها مانند طرح خرید خدمات آموزشی بنا بر ضرورت اجرا میشود و ممکن است در زمان دیگر این ضرورت وجود نداشته باشد.
وی با قدردانی از معاونت آموزش ابتدایی و سازمان آموزش و پرورش استثنایی، گفت: با تلاش همکاران طرح سنجش سلامت نوآموزان پوشش بسیار خوبی در کشور و حتی مناطق صعبالعبور داشته است.
حسینی خاطرنشان کرد: برای نظارت بیشتر بر مدارس حساب یکپارچه مدارس را اجرایی کنیم؛ همچنین 100 سامانه الکترونیکی داریم که باید آنها را یکپارچه کنیم چراکه در یکدست سازی دادهها بسیار اثرگذاراست.
سرپرست وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه در بخشهای مختلف آموزش و پرورش دادههای آماری داریم، گفت: دادهکاوی در آموزش و پرورش بهطورجدیتر صورت گیرد و باید در معاونت مربوط و یا پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش دادهها مورد بررسی قرار بگیرد تا موجب بهبود عملکرد شود بنابراین دانشگاه فرهنگیان، دانشگاه شهید رجایی و پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش در ارتباط مؤثر باهم مطالعات استراتژیک آیندهپژوهانه بر روی دادههای آموزش و پرورش انجام دهند و دادهها را با شاخصها و ظرفیتهایی، تبدیل به یافتههایی کنند که برای برنامهریزی و عملکرد بهتر مورداستفاده قرار بگیرد تا به تحولات آینده آموزش و پرورش کمک کند.
اردوگاه شهید باهنر از آموزشوپرورش خارج نخواهد شد
حسینی تأکید کرد: اردوگاه شهید باهنر بههیچعنوان از آموزش و پرورش خارج نخواهد شد و کاملاً برای آموزش و پرورش است و هیچکس قصد گرفتن آن را ندارد و برخی مشکلات حقوقی این اردوگاه را در حال بررسی و پیگیری هستیم.
وی بابیان اینکه نظام آموزشی به سه بخش آموزش عمومی، پایه و تخصصی تقسیم میشود، گفت: دوره آموزش عمومی تقاضامحور است و به هر میزان تقاضا وجود داشته باشد باید دولتها امکانات را فراهم کنند.
وی در ادامه اضافه کرد: دوره آموزش تخصصی مسئله محور و نیاز محور است و دوره آموزش پایه، بین این دو آموزش است که در این آموزش در انتخاب رشته تحصیلی استعداد، علایق و نیاز جامعه باید سنجیده شود.
هرم شغلی جامعه باید در آموزشوپرورش اصلاح شود
سرپرست وزارت آموزش و پرورش بابیان اینکه در هدایت تحصیلی دانشآموزان چه اقداماتی انجام میدهیم و برای چشمانداز آینده باید چه اقداماتی داشته باشیم، گفت: هرم شغلی نیازهای جامعه را بههمریخته است، دانشگاه ارگانیکی متناسب با نیاز جامعه دانشجو پذیرش میکند اما دانشگاه مکانیکی در گسست با جامعه است و بدون توجه به نیاز جامعه دانشجو پذیرش میکند البته قبل از دانشگاه در آموزش و پرورش این هرم باید اصلاح شود.
حسینی خاطرنشان کرد: تشکیل دو کارگروه برنامهریزی و نیروی انسانی و کارگروه توسعه متوازن و هدایت شغلی، ضروری است. همچنین در کارگروه توسعه متوازن و هدایت شغلی باید ظرفیتهای مشاوره و طرح شهاب را در نظر بگیریم.
وی در پایان گفت: پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش، طرح آمایش سرزمین برای هرم شغلی جامعه و نیازهای جامعه را آماده کند بهطوریکه بومی گزینی در آن در نظر گرفته شود.
استخدامی آموزش و پرورش
تمامی فایل های مورد نیاز آزمون اصلح برای مهارت آموزان ماده ۲۸
تمامی فایل های مورد نیاز آزمون اصلح برای مهارت آموزان ماده ۲۸
دانلود جزوه و نمونه سوالات روانشناسی تربیتی سیف و سانتراک برای مهارت آموزان ماده ۲۸ برای آمادگی آزمون اصلح
دانلود جزوه و نمونه سوالات اخلاق حرفه ای قراملکی برای مهارت آموزان ماده ۲۸ برای آمادگی آزمون اصلح
دانلود جزوه و نمونه سوالات ارزشیابی از یادگیری دکتر نامداری برای مهارت آموزان ماده ۲۸ برای آمادگی آزمون اصلح
دانلود جزوه و نمونه سوالات سند تحول بنیادین آموزش و پروش برای مهارت آموزان ماده ۲۸ برای آمادگی آزمون اصلح
دانلود جزوه و نمونه سوالات ارزشیابی از یادگیری رستگار برای مهارت آموزان ماده ۲۸ برای آمادگی آزمون اصلح
دانلود جزوه و نمونه سوالات برنامه ریزی کلاس چند پایه برای مهارت آموزان ماده ۲۸ برای آمادگی آزمون اصلح
دانلود جزوه و نمونه سوالات اندازه گیری و سنجش سیف برای مهارت آموزان ماده ۲۸ برای آمادگی آزمون اصلح
دانلود ۳ نمونه نقشه راه جدید برای مهارت آموزان ماده ۲۸
دانلود ۶ نمونه مصاحبه با معلم برای مهارت آموزان ماده ۲۸ آزمون اصلح
چکیده ارزشیابی کیفی و توصیفی جزوه ای کامل و ضروری برای آزمون اصلح
نمونه سوالات روان شناسی تربیتی همراه با پاسخ برای آمادگی آزمون اصلح بسیار کامل و جامع و عالی
نمونه سوالات روش ها و فنون تدریس کامل همراه با پاسخ
سوالات سنجش و ارزیابی کامل همراه با پاسخ برای آمادگی آزمون اصلح
همراه نمونه سوالات آزمون اصلح سال های قبل
دانلود مصاحبه با معلمان (برای مهارت آموزان ماده 28)
دانلود مصاحبه با معلمان (برای مهارت آموزان ماده 28)
********************************
******************
********************************
شرحی در مورد فایل مصاحبه با معلم برای مهارت آموزان ماده 28:
مصاحبه با معلم موفق یکی از فعالیت هایی است که مهارت آموزان ماده 28 باید ان را انجام دهند. در اینجا 6 نمونه از این مصاحبه را به صورت فایل ورد و قابل ویرایش در اختیارتان گذاشته ایم برای دانلود. این مصاحبه ها به صورت فایل ورد و در تعداد صفحات فایل اول 2 صفحه فایل دوم 3 صفحه فایل سوم 2 صفحه فایل چهارم 2 صفجه فایل 5 در دو صفحه فایل ششم در 3 صفحه می باشد که هر کدام از فایل ها موضوع متفاوتی دارد ولی همه آنها مصاحبه با معلمانهستند.
********************************
******************
********************************
بخشی از نمونه فایل مصاحبه با معلم برای مهارت آموزان ماده 28 :
موضوع : دوستی با شاگرد دشمن ترس
مشخصات معلم
نام و نام خانوادگی:
شهرستان: سابقه: مقطع: ابتدایی سمت : آموزگار
شرح حال
ساختمان مدرسه در مکانی است که از لحاظ وسعت حیاط، تعداد کلاس ها مناسب با تعداد و ظرفیت دانش آموزان مدرسه می باشد.و بیشتر کلاسها به سمت شمال می باشد و پنجره ها طوری نسب شده اند که روشنایی کافی و یکنواختی به فضای کلاسی می رساند. ولی مدرسه در محله قدیمی و با ضریب امنیت پایینی می باشد.
معلمی نجیب و مؤدب به نظر می رسد معلمی که خوش صحبت بوده و قدرت بیان بالایی دارد پوشش و آرایش او در عین سادگی مناسب با محل و فضای آموزشی می باشد و مشخص است که با خلوص نیت و قصد خدمت کار میکند و تمام اندیشه و توانش را در خصوص شکوفایی دانش آموزان به کار میگیرد. پر واضح است که فن تدوین و تربیت را می داند.
اصل روایت:در اوایل مهرماه دانش آموزی داشتم که از مدرسه گریزان بود و هر روز به دلایل مختلفی میخواست از مدرسه و سر کلاس نشستن فرار کند. روزهای اول که
نمونه شماره 2 :
عنوان تجربه: برقراری ارتباط نزدیک با هر یک از دانش آموزان
مشخصات معلم
نام ونام خانوادگی: سابقه تدریس: استان :البرز شهرستان:
سمت : آموزگار
شرح حال
مدرسه دارای محیطی نسبتا بزرگ در یک ساختمان همکف دارای شش کلاس که از نظر فضایی آموزشی وتفریحی برای ۱۳۷دانش آموز بزرگ و دل انگیز به نظر می رسدو دارای درختان زیاد می باشد.
معلمی با نشاط ، خوش بیان ، قد بلند و شیک پوش و آراسته با روابط اجتماعی بالا و خونگرم و قویدر امر آموزش جدی و خوش برخوردمیباشد , عاشق کار معلمی است..
اصل روایت:
با سمت مربی پیش دبستانی و گذراندن کلاس های آموزشی وکارگاهی، به مدت ۱۵ سال در سازمان
آموزش وپرورش استان البرز مشغول خدمت بوده ام(۱۰سال مربی و ۵سال موسس مربی)و هم اکنون به مدت دو سال در مقطع ابتدایی مشغول به کار هستم.
جزئیات فایل دریافتی شما :
نام فایل : دانلود مصاحبه با معلمان (برای مهارت آموزان ماده 28)
موضوع : مصاحبه با معلمان برای مهارت آموزان ماده 28
فرمت : ورد و قابل ویرایش Word دانلود مصاحبه با معلمان (برای مهارت آموزان ماده 28).doc
صفحات: در 6 فایل ورد به ترتیب فایل اول 2 صفحه فایل دوم 3 صفحه فایل سوم 2 صفحه فایل چهارم 2 صفحه فایل پنجم 2 صفحه فایل ششم نیز 3 صفحه مجموعه 14 صفحه
مناسب برای : دانشجویان ، دانش آموزان ، معلمان ، مهارت آموزان ماده 28 ، اولیا دانش آموزان و....
دانلود نقشه راه برای مهارت آموزان ماده 28 به صورت ورد (Word) و قابل ویرایش
دانلود نقشه راه برای مهارت آموزان ماده 28 به صورت ورد (Word) و قابل ویرایش
بخشی از فایل نقشه راه مهارت آموزان ماده 28 :
دانلود نقشه راه برای مهارت آموزان ماده 28
مقدمه
سرمایه گذاری جوامع در امر سلامت و آموزش دانش آموزان امری زیر بنائی تلقی می گردد.از دیر باز مسئله آموزش و پرورش کودکان در میان همه جوامع و اقشار، موضوعی حائز اهمیت و قابل بحث بوده است. بعد از نهاد کوچک خانواده، مدرسه دومین نهادی است که کودک به خاطر فراگرفتن و آموختن در سطح گسترده تر به آن قدم می گذارد. نقش معلم و دبیران این نهاد آموزشی، در پرورش و ارتقای سطح علمی و اجتماعی کودکان بر هیچ کس پوشیده نیست. اما در کنار آموزش علمی کودکان، بهداشت جسمی و روانی هر کودک، امری ضروری است که مورد توجه قرار گرفتن آن از سوی مسئولین در سال های اخیر مؤید این مطلب است. این امر موجب شد تا نقش خاموش و تا حدودی ناشناخته مربی بهداشت، در کنار سایر کارکنان مدرسه پررنگ تر از پیش شود.
مربی بهداشت در واقع یکی از نیروهای حوزه سلامت جسم و روان کودک در مدارس است که آموزش و مشاوره دانش آموزان و....
دانلود نقشه راه برای مهارت آموزان ماده 28
جزئیات فایل دریافتی شما :
نام فایل : دانلود نقشه راه برای مهارت آموزان ماده 28 به صورت ورد (Word) و قابل ویرایش
موضوع : نقشه راه مهارت آموزان ماده 28
فرمت : ورد و قابل ویرایش Word دانلود نقشه راه(برای مهارت آموزان ماده 28).doc
صفحات: 15 صفحه
مناسب برای : دانشجویان ، دانش آموزان ، معلمان ، مهارت آموزان ماده 28 ، اولیا دانش آموزان و....
نقشه راه معلمان تهیه نقشه راه معلم
ترسیم نقشه راه معلمی جدید
دانلود تهیه نقشه راه معلم
فایل جدید نقشه راه معلمان 97
دانلود نقشه راه برای معلمان به صورت ورد
دانلود نقشه راه برای معلمان به صورت ورد
دانلود نقشه راه برای مهارت آموزان ماده 28 و معلمان به صورت ورد و قابل ویرایش در 16 صفحه کامل و آماده ارسال بهسایت سجفا.بخشی از فایل نقشه راه معلم جدید :
1- ترسیم وضع موجود از قبیل شرایط مدرسه از نظر مقطع تحصیلی، موقعیت مکانی و جغرافیایی، وضعیت شغلی و کاری
ترسیم وضع موجود از قبیل شرایط مدرسه از نظر مقطع تحصیلی، موقعیت مکانی و جغرافیایی
من در حال حاضر دو روز به عنوان دبیر شیمی در مدرسه -------------- مشغول به تدریس هستم. این مدرسه حدود 200 دانش آموز دارد که از روستاهای مجاور وارد این مدرسه شده اند. این مدرسه از بهترین مدارس شهرستان ---- به شمار میآید. مدرسه دارای دو ساختمان آموزشی یک خوابگاه و یک سوله ورزشی است. با توجه به اینکه در ابتدای تأسیس یعنی سال 1380 تعداد دانش آموزان زیاد بوده است دو ساختمان آموزشی در آن وجود دارد اما در حال حاضر و با توجه به کاهش جمعیت و کم شدن تعداد دانش آموزان تنها از یکی از دو ساختمان برای آموزش استفاده میشود. ساختمان آموزشی یک ساختمان دو طبقه است که دارای دو کلاس درس، دفتر دبیران، دفتر کادر اجرایی، اتاق کامپیوتر، اتاق مشاوره و کتابخانه در طبقه اول است و طبقه دوم تنها شامل 5 کلاس درس میباشد. ساختمان خوابگاه....
جزئیات فایل مقاله دریافتی شما :
نام فایل : دانلود نقشه راه معلمان جدید به صورت ورد و قابل ویرایش
موضوع : دانلود نقشه راه مهارت آموزان ماده 28
قالب فایل : ورد و قابل ویرایش
تعداد صفحات : 3 فایل : 16 صفحه ، 15 صفحه ای و 22 صفحه ای
مناسب برای : معلمان ، مدیران ، معلمان ماده 28 ، دانش آموزان ، دانشجویان ، دانشجویان علوم تربیتی ،دانشجویان تربیت معلم
برچسب ها :
دانلود مقالهدانلود تحقیقدانلود مقاله و تحقیقدانلود مقالات دانشجوییدانلود تحقیق دانشجوییتحقیقمقالهترسیم نقشه راه معلماننقشه راه معلماننقشه راهنقشه راه مهارت آموزاننقشه راه ماده 28دانلود نقشه راهدانلود نقشه راه ماده 28مصاحبه با معلممصاحبه با معلم موفقمصاحبه برای ماده 28مصاحبه با معلم برای ماده 28فایل مصاحبه با معلم ماده 28مصاحبه با معلمان
دیگر فایل های مرتبط :
خلاصه کتاب مهارت های معلمی قرائتی
خلاصه آشنایی با مهارت های اجتماعی
۲۰ نمونه نقشه راه و مصاحبه با معلم برای مهارت آموزان ماده ۲۸
۲۰ نمونه نقشه راه و مصاحبه با معلم برای مهارت آموزان ماده ۲۸
۲۰ نمونه نقشه راه و مصاحبه با معلم برای مهارت آموزان ماده ۲۸
۲۰ نمونه نقشه راه و مصاحبه با معلم برای مهارت آموزان ماده ۲۸
۲۰ نمونه نقشه راه و مصاحبه با معلم برای مهارت آموزان ماده ۲۸
۲۰ نمونه نقشه راه و مصاحبه با معلم برای مهارت آموزان ماده ۲۸
برچسب های مهم