محل لوگو

دانلود کتاب های روان شناسی زبان اصلی 2022 و 2023

دانلود کتاب ها و مقالات انتشارات Springer

کتاب های خارجی 2022 و 2023

دانلود طرح درس آماده قابل ویرایش

فایل های لایه باز فتوشاپ

ششم ابتدایی

دانلود حل المسائل Download Solution Manual

مقالات ورزشی

دانلود کتب خارجی تخصصی پزشکی

جزوات و نمونه سوالات رشته مهندسی شهرسازی

دانلود جزوات و نمونه سوالات رشته مهندسی برق

دانلود جزوات و نمونه سوالات رشته علوم تربیتی

استخدام

بازی

دعا

سورس کد کامل برنامه اندروید

گزارش کارورزی

اقدام پژوهی

محصولات سلامتی

کسب درآمد از طریق راه اندازی کسب و کار

دانلود طرح درس روزانه

دانلود پاورپوینت

تحقیق های دانشگاه علمی کاربردی

دانلود تحقیق و مقاله

دانلود اقدام پژوهی

تحقیق در زمینه آموزش و پورش

پرسش مهر

کتاب زبان خارجی

خلاصه کتاب های رشته مدیریت

نقشه راه برای مهارت آموزان ماده 28

مصاحبه با معلمان موفق و پیش کسوت

زندگینامه بزرگان خارجی

زندگینامه بزرگان ایرانی

تحقیق و مقالات رشته حسابداری

تحقیق و مقالات رشته اقتصاد

آموزش و پرورش

کتاب های رشته کامپیوتر

مقالات با موضوع کسب و کار

تحقیق دانشجویی رشته های هنر

تحقیق دانشجویی رشته های پزشکی

تحقیق دانشجویی رشته های علوم پایه

آمار دبیرستان

آمار دبیرستان

خلاصه و نقد کتاب مهارت های معلمی قرائتی

مهارت آموزان ماده 28

http://mirzafile.4kia.ir/

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 544
  • بازدید دیروز : 1292
  • بازدید کل : 2297967

مقالات در زمینه کار و امور اجتماعی


مقالات در زمینه کار و امور اجتماعی

دانلود طرح توجیهی تولید شمع با شعله های رنگی

دانلود طرح توجیهی تولید شمع با شعله های رنگیدسته: کار و امور اجتماعی
بازدید: 1 بار
فرمت فایل: doc
حجم فایل: 78 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 9

طرح توجیهی تولید شمع با شعله های رنگی

 

قیمت فایل فقط 9,900 تومان

خرید

مقدمه

 

در زمان قدیم مردم از سوزاندن فتیله پنبه­ای (روغن دان) جهت روشنایی استفاده می­کردند. ولی ساخت شمع از زمان جنگ جهانی دوم شروع شد و بدنبال آن در هر شهر و روستا از شمع استفاده می­کنند. شاید عجیب به نظر برسد که بگوییم با ارزانی برق، هنوز صنعت شمع سازی به حیات خود ادامه می­دهد. که البته این ادامه حیات بیشتر مربوط به استفاده فانتیزی این محصول در اماکن، مجالس، رستورانها، کافی شاپها، جشنها و ... است. در حال حاضر این صنعت به یک صنعت سودآور خانگی تبدیل شده و هزاران نفر در سراسر جهان، با ابتکارات جالبی که در ساخت شمع بکار می­برند، امرار معاش می­کنند.

 

 

بررسی جایگاه صنعتی

 

با توجه به سرمایه گذاری ثابت خیلی کم و سود زیاد این صنعت و همچنین با توجه به فروش زیاد شمع، جاذبه­های این صنعت بدلیل تلفیق با هنر و زیبایی، روز به روز در حال افزایش است. بطور کلی شمعها توسط واحدهای کوچک و حتی خانگی با ظرفیتهای کم تولید می­شوند. در صورت توسعه و افزایش کیفیت در بسته بندی، می­توانند از نقطه نظر صادرات نیز بسیار سود آور باشند.

 

 

کاربرد و موارد مصرف

 

شمع­ها را جهت فروش بیشتر می­توان در اندازه­ها، رنگ­ها، طراحی­های گوناگون و حتی با شعله­های رنگی متفاوت تولید نمود. شمع­ها بدلیل جلوه خاصی که دارند، اهمیت زیادی در برگزاری مراسم خاص دارند.

قیمت فایل فقط 9,900 تومان

خرید

برچسب ها : طرح توجیهی , تولید شمع با شعله های , رنگی

**********************************************************************************

راه اندازی کارگاه خیاطی

راه اندازی کارگاه خیاطیدسته: کار و امور اجتماعی
بازدید: 1 بار
فرمت فایل: rar
حجم فایل: 13 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 9

چگونگی تأسیس یک کارگاه خیاطی و توجه به نیاز بازار و مشتری و اخذ جواز کسب و نشان دادن چارت سازمانی و میزان دستگاههای مورد نیاز و مواد مصرفی از قبیل پارچه و هزینه چرخ کاران

 

قیمت فایل فقط 7,700 تومان

خرید

امروزه هنر خیاطی و شاخه های آن یکی از هنرهای بسیار گسترده و فراگیر است که کمتر مد نظر هر کسی قرار می گیرد. با عنایت به این مطلب در این مجموعه سعی شده است تا به صورت تشریحی و مکتوب درباره یک شرکت تولیدی که در این راستا فعالیت می کند بحث نمائیم .

هنر خیاطی صرفا دوخت و دوز نیست بلکه در درجه اول استعداد ـ ابتکار ـ خلاقیت ـ و ارائه طرحهای جدید و مطابق خواست و سلیقه افراد مختلف جامعه ، مطرح است .

با توجه به چهار فصل سال و نوع نیاز بازار به پوشاک از جمله مانتو و لباسهای گرم مثل بارانی و غیره نیاز بازار متغیر میباشد همچنین در فصل بهار مدلهای مختلف مانتو در بازار عرضه میگردد. بنابراین دیگر نیازهای بازار در فصل بهار و پیراهنهای مردانه ، تریکوجات بوده که در نوع بازاریابی و نوع فروش با هم فرق می کند . در فصل زمستانه کارها ضخیم تر و بافتی و پارچه های پشمی می باشد که در هر کدام نوع بازار فروش آن متغیر است و برای بازاریابی هر کدام از تولیدات خود فصل خود بصورت خاص می توان اقدام نمود . و کلیه کارها را قبل از زمان فصل خود باید مهیا کرد و در اسرع وقت در اختیار بازار قرار داد .

قیمت فایل فقط 7,700 تومان

خرید

برچسب ها : چگونگی راه اندازی یک کارگاه خیاطی

************************************************************

 

مقاله بررسی مفهوم بیکاری و اشتغال زایی

مقاله بررسی مفهوم بیکاری و اشتغال زاییدسته: کار و امور اجتماعی
بازدید: 1 بار
فرمت فایل: doc
حجم فایل: 18 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 22

مقاله بررسی مفهوم بیکاری و اشتغال زایی در 22 صفحه ورد قابل ویرایش

 

قیمت فایل فقط 7,700 تومان

خرید

مقاله بررسی مفهوم بیکاری و اشتغال زایی در 22 صفحه ورد قابل ویرایش



چکیده:

کاهش نرخ بیکاری نیروی انسانی در کشورهای مختلف و از جمله در کشورهای ما از هدف عمده سیاست های کلان اقتصادی دولت می باشد. در این راستا بررسی توان اشتغال زایی بخش های مختلف اقتصادی و نیز برنامه ریزهای لازم همراه با اقداات عملی در این زمینه می تواند موجبات کاهش شدت بحران های آتی ناشی از پدیده بیکاری را فراهم آورد.

بدیهی است که بخش خدمات به عنوانی یکی از بخش های عمده اقتصادی کشور و صنعت بیمه به عنوان زیر مجموعه بخش مزبور که به تدریج در اقتصاد خدماتی قرن حاضر نقش بیشتری را ایقا خواهد کرد، می تواند نقش قابل ملاحظه ای در ایجاد اشتغال برای جمعیت جوان کشور فراهم نماید. در این مقاله اشتغال زایی مستقیم و غیرمستقیم صنعت بیمه در لایه ها مختلف اشتغال مورد بررسی قرار گرفته که امید است به عنوان گامی اولیه زمینهای برای مطالعات عمیق تر و گسترده تر آتی باشد.برآورد توان با اشتغال زای صنعت بیمه کشور نشان می دهد که شکاف قابل ملاحظه ای بین ظرفیت بالقوه و بالفعل این صنعت در ارتباط با اشتغال زای وجود دارد که به نظر می رسد با بهره گیری از مجموعه اقدامات و تمهیداتی بتوان زمینه های لازم جهت نیل به ظرفیت بالقوه را فراهم نمود.


مقدمه:

هم اکنون یکی از اساسی ترین مسائل و شاید مهمترین مسأله اقتصادی کشور بهره گیری از مجموعه راهکارهایی به منظور افزایش اشتغال نیروی کار می باشد. اشتغال از جمله متغیرهای کلیدی است که دست یابی به سطح مطلوب بهینه آن از محورهای اساسی اهداف سیاست های کلان اقتصادی هر جامعه ای می باشد و افزایش سطح اشتغال نیز در گرو مجموعه تهمیدات ساز و کارهای زیر بخش های اقتصادی است.

در این راستا، برخی از بخش های اقتصاد نقش بیشتری در افزایش سطح اشتغال ملی را ایفا می کنند و به عبارتی نقش برخی بخش های اقتصادی در تعیین سطح اشتغال ملی محسوس تر ولی نقش برخی دیگر از بخش های اقتصادی در این زمینه نامحسوس تر است. هدف ما در این نکته اساسی است که صنعت بیمه به عنوان یکی از زیر بخش های بخش خدمات در گسترش اشتغال ملی، نقش قابل ملاحظه ای دارد هرچند بار وجود اهمیت رو به افزایش فعالیت های این بخش خدماتی، نقش مذکور چندان ملموس و آشکار نیست.

به نظر می رسد یکی از اقدام های اساسی در استفاده از توان هر یک از بخش های اقتصادی به منظور حل مشکل بیکاری، برآورد ظرفیت و توان بالقوه هر یک از بخش‌های اقتصادی در افزایش اشتغال نیروی کار است. بنابراین پیش از هر برنامه‌ریزی برای افزایش سطح اشتغال ملی باید به این پرسش اساسی پاسخ داده شود، که هر یک از بخش های اقتصادی با توجه به عملکرد شان و همین طور ظرفیت بالقوه خود تا چه اندازه می توانند در رفع مشکل بیکاری موثر باشند؟ با مروری بر عملکرد صنعت بیمه کشور در سال 1381 مشاهده می کنیم. که در این سال با صدور 11 میلیون و 177 هزار بیمه نامه و رشد 5/58 درصدی حق بیمه های موجب گردید که مجموع خق بیمه های دریافتی به مرز 9100 میلیارد ریال نزدیک شود. در همین سال و برای اولین بار در تاریخ صنعت بیمه کشور شاخص نفوذ بیمه ای (نسبت حق بیمه به تولید ناخالص ملی) از مرز یک درصد گذشت هرچند فاصله قابل ملاحظه ای با استانداردهای جهانی وجود دارد (برای مثال این شاخص در انگلستان حدود 16درصد است) . در سال مزبور شاخص حق بیمه سرانه (نسبت حق بیمه به جمعیت) نیز معادل 8/138 هزارریال محاسبه گردیده است. از طرف دیگر، مجموع خسارت های پرداختی صنعت بیمه در سال 1381 بالغ بر 5527 میلیارد ریال می باشد که بیش از نیمی از کل خسارت های پرداخت شده بابت بیمه شخصی ثالث بوده و لذا با احتساب بیمه‌های حوادث سرنشین و بدنه اتومبیل سهم خسارت های پرداختی شده بابت بیمه‌ شخص ثالث بوده و لذا با احتساب بیمه‌های حوادث سرنشین و بدنه اتومبیل سهم خسارت صنعت بیمه کشور در سال 1381 بالغ بر 5527 میلیارد ریال مباشد که بیش از کل خسارت های پرداخت شده بابت بیمه شخص ثالث بوده و لذا با احساب بیمه‌های حوادث سرنشین و بدنه اتومبیل سهم خسارت های پرداختی صنعت بیمه بابت پوشش ریسک های رانندگی معادل 7/66 درصد بوده است. ضریب خسارت صنعت بیمه کشور درسال 1381 معادل 7/79 درصد و همچنان بالاتر از متوسط ضریب های خسارت های بیمه در سطح جهانی می باشد.

درک صحیح در زیمنه نقش فعالیت های بیمه ای در اقتصاد ملی نیازمند شناخت بهتر سازی و کار فعالیت های بیمه ای است. لذا بهتر است پیش از اینکه در خصوص تاثیرات و فوائد اقتصادی خدمات بیمه بحث کنیم، مروری کوتاه برساز و کار فعالیت بیمه‌ای داشته باشیم.
سازوکار فعالیت های بیمه ای

بیمه یک فرایند وساطه گری مالی است، یرا چرخه تولید در آن معکوس شده است. به عبارت دیگر، افراد قبل از اینکه خدماتی دریافت کنند بهای آن را می‌پردازند.[1] دریک تعبیر ساده شرکت بیمه را می توان مشابه صندوقی درنظر گرفت که وجوه مالی خرد و کوچک را به صورت حق بیمه از جای جای جامعه جمع آوی کرده وسپس این وجوه را دوباره به صورت خسارت های پرداختی به بیمه گذاران خسارت دیده پرداخت می‌کند.

از طرف دیگر جمع آوری وجوه (دریافت حق بیمه) و پرداخت وجوه (پرداخت خسارت) هم زمان نبوده و این فاصله زمانی در مورد پوشش های بیمه ای مختلف، متفاوت است. در این رابطه می توان به فاصله زمانی مربوط به پوشش های بیمه ای کوتاه مدت مانند بیمه درمان مسافرین عازم به خارج از کشور که گاهی کمتر از چند هفته می باشد و از طرفی فاصله زمانی دریافت و پرداخت وجوه مربوط به بیمه‌های عمر که برخی مواقع فاصله پرداخت خسارت و دریافت حق بیمه در آنها به بیش از 15 سال می رسد، اشاره نمود

نتیجه گیری

1- یکی از ابزارهای نیل به اشتغال بهینه در افزایش سطح اشتغال ملی کشور تسریع و تعمیق روند خصوصی سازی صنعت بیمه می باشد بدیهی است با حضور موثر و کارای بخش خصوصی در این عرصه و ایجاد فضای رقابت سالم برا فعالیت کلیه شرکت های بیمه‌ ای در مناطق جغرافیایی مختلف کشور ضمن افزایش تفوی صنعت بیمه، امکان افزایش اشتغال نیروی انسانی به ویژه در لایه دوم اشتغال فراهم می گردد.

2- انعطاف پذیری بیشتر در بخش سرمایه گذاری صنعت بیمه و اعمال مدیریت بهنیه در این زمینه می توان د ضن افزایش پر تفوی و گسترش بازار بیمه موجبات اشتغال را در بخش های مختلف کشور فراهم آورد.

3- حضور فعال تر در بیمه های اتکایی همراه با ایجاد زمینه های لازم برای ورود سرمایه هی خارجی به صنتع بیمه می تواند از ابزارهی دیگر افزایش اشتغال باضد. در ان راستا لازم به ذکر است که دستیابی به رشد اقتصادی بالا بود ورود سرمایه های خارجی بدون ارائه پوشش های بیه ای مناسب نیز امکان پذیر نمی باشد. لذا در صورت ورود سرمایه های خارجی، صنعت بیمه نقش فعال تر و گسترده تری در ارائه پوشش های بیمه ای خواهد داشت که خود متضمن افزایش سطح وسیعی از اشتغال مستقیم و غیر مستقیم در کشور خواهد بود. همچنین ورود بیمه گران خارجی به کشور نیز ریسک های سرمایه گذاری کاهش یافته و موجبات گسترش بازار و اشتغال بیشتر در صنعت بیمه فراهم می گردد.

قیمت فایل فقط 7,700 تومان

خرید

برچسب ها : تحقیق بررسی مفهوم بیکاری و اشتغال زایی , پژوهش بررسی مفهوم بیکاری و اشتغال زایی , مقاله بررسی مفهوم بیکاری و اشتغال زایی , دانلود تحقیق بررسی مفهوم بیکاری و اشتغال زایی , بررسی مفهوم بیکاری و اشتغال زایی , مفهوم بیکاری , اشتغال زایی

***********************************************************************************************************

 

کسب وکار اینترنتی بدون سرمایه

کسب وکار اینترنتی بدون سرمایهدسته: کار و امور اجتماعی
بازدید: 1 بار
فرمت فایل: pdf
حجم فایل: 2198 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 53

راه اندازی کار وکسب اینتر نتی بدون سرمایه

 

قیمت فایل فقط 28,600 تومان

خرید

امروزه راه اندازی کسب و کار آنلاین بسیار گسترش یافته و هر روز به تعداد افرادی که خریدهای اینترنتی انجام می دهند افزوده می شود. هزینه راه اندازی یک کسب و کار سنتی بسیار بیشتر از راه اندازی کسب و کار اینترنتی است. همین مسئله باعث شده که استقبال از این نوع درآمدزایی هر روز افزایش یابد. کتاب پیش روی شما تلاشی است به منظور آشنایی هر چه بیشتر شما با این حوزه تا بتوانید سریع تر روش های روز کسب درآمد از اینترنت را شناسایی کرده و در کوتاه ترین زمان به نتیجه برسید.

قیمت فایل فقط 28,600 تومان

خرید

برچسب ها : کسب وکار

 

***********************************************************************************************

کسب و کار و اسلام

کسب و کار و اسلامدسته: کار و امور اجتماعی
بازدید: 1 بار
فرمت فایل: rar
حجم فایل: 26 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 14

اسلام برای اینکه روابط اقتصادی نیز همانند روابط اجتماعی با صداقت و راستی انجام پذیرد و مصالح فردی و اجتماعی تأمین گردد در زمینه تجارت احکام و قوانینی مقرر کرده است که به آنها اشاره می کنیم

 

قیمت فایل فقط 9,900 تومان

خرید

عموم حرفه ها و اشتغال های تولیدی و توزیعی و خدماتی مثل کار بنگاه داری و آژانس و امثال آن در صورتی که با شرایط صحیح و طبق دستور شرع انجام گیرد، علاوه بر تأمین زندگی خود و خانواده و حفظ آبروی شخص و خانواده یک نوع خدمت به خلق است که آن هم گاهی واجب و گاهی مستحب است و ثواب زیادی به همراه خواهد داشت و عبادت حساب می شود این کارها در واقع یکی از مصادیق و نمونه های کارگشایی برای مردم و خوشحال کردن و زدودن غم و اندوه از همنوعان است که در روایات، به آن تشویق و ترغیب و آثار زیادی برای آن بیان شده است. فردی که ساعت ها در محل کسب و کار، بنگاه یا آژانس می نشیند و منتظر می ماند تا فردی که به خانه یا ماشین نیاز دارد، نیاز او را برطرف و مشکل او را حل کند، در واقع در حال عبادت و بندگی است و کار او در نزد خدا و مردم ارزش دارد.

قیمت فایل فقط 9,900 تومان

خرید

برچسب ها : کسب و کار از دیدگاه اسلام

 

 

******************************************************************

دانلود پروژه طراحی کارخانه شیر

دانلود پروژه طراحی کارخانه شیردسته: کار و امور اجتماعی
بازدید: 1 بار
فرمت فایل: docx
حجم فایل: 120 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 71

دانلود پروژه طراحی کارخانه شیر

 

قیمت فایل فقط 9,900 تومان

خرید

71صفحه با قبلیت ویرایش

 

فهرست

فصل اول : کلیات

1-1تعریف ،ویژگی ها و مشخصات محصول

1-1-1 نحوه ی بسته بندی و ظروف بسته بندی

2-1- نشانه گذاری

3-1- مصارف عمده ی محصول

4-1- ارائه ی دیدگاه های کلی در مورد قیمت و بازار فروش

5-1- قیمت فروش

فصل دوم : بررسی های فنی

1-2 ارزیابی روشهای مختلف تولید

1-1-2- تشریح فرایند منتخب

2-2 بررسی مناطق ، مراحل و شیوه های کنترل کیفیت

1-2-2 کنترل کیفیت فرآیند

2-2-2 کنترل کیفیت مواد اولیه

3-2-2 کنترل کیفیت محصول

3-2 تعیین محدود ظرفیت تولید

1-3-2 مشخصه ی عملکرد واحد

4-2 بررسی و ارزیابی مواد اولیه

5-2 بررسی ماشین آلات و تجهیزات خط تولید

1-5-2 موازنه ی جرم و انرژی

6-2 بررسی تاسیسات عمومی

7-2 بررسی نیروی انسانی ( پرسنل مورد نیاز )

8-2 زمین و زیربنا

1-8-2 ساخت سالن تولید

2-8-2 مساحت انبارها

3-8-2 مساحت تاسیسات و تعمیرگاه ها

4-8-2 مساحت ساختمان های اداری ، رفاهی و خدماتی

فصل سوم : محاسبات اقتصادی

1-3 بررسی کل سرمایه ی مورد نیاز

2-3 بررسی هزینه های سالیانه

3-3 بررسی قیمت تمام شده برای هر واحد محصول

4-3 بررسی قیمت فروش برای هر واحد محصول

5-3 تعیین نقطه ی سر به سر کارخانه

 

قیمت فایل فقط 9,900 تومان

خرید

برچسب ها : دانلود پروژه , طراحی کارخانه شیر

 

****************************************************************************************

تحقیق رضایت شغلی

تحقیق رضایت شغلیدسته: کار و امور اجتماعی
بازدید: 1 بار
فرمت فایل: doc
حجم فایل: 14 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 20

کشورهای پیشرفته صنعتی جهان هزینه های گسترده ای را به منظور بررسی تغییرات سالانه رضایت شغلی کارکنان پرداخت می کنند( تغییرات سالانه رضایت شغلی کارکنان آنها در منابع مربوط موجود است) پرداخت چنین هزینه هایی توسط کشورهای مذکور نشان می دهد که رضایت شغلی موضوع بسیار با اهمیتی که متاسفانه در کشور ما خیلی هم مورد توجه نگرفته است رضایت شغلی مثل بسیاری از م

 

قیمت فایل فقط 7,700 تومان

خرید

 

مقدمه

کشورهای پیشرفته صنعتی جهان هزینه های گسترده ای را به منظور بررسی تغییرات سالانه رضایت شغلی کارکنان پرداخت می کنند( تغییرات سالانه رضایت شغلی کارکنان آنها در منابع مربوط موجود است) . پرداخت چنین هزینه هایی توسط کشورهای مذکور نشان می دهد که رضایت شغلی موضوع بسیار با اهمیتی که متاسفانه در کشور ما خیلی هم مورد توجه نگرفته است. رضایت شغلی مثل بسیاری از متغیر های دیگر،پدیده ای است که در اثر عوامل گوناگون شکل می گیرد و خود نیز بر عوامل گوناگون تاثیر دارد. از یک رضایت شغلی یک متغیر مستقل است که بر متغیرهای وابسته ای چون بازدهید ، غیبت ، جابجایی ، ترک خدمت، رفتار فرد در جامعه، رفتار فرد در خانواده و تا حدودی در نگرش فرد نسبت به محیط های اجتماعی ، فرهنگی ، سیاسی و غیره تاثیر دارد . از سوی دیگر رضایت شغلی متغیری وابسته است که تحت تاثیر متغیرهای مستقلی چون حقوق و مزایا ، رابطه با همکاران و سرپرستان ، امنیت شغلی و نوع کار قرار دارد . به علاوه رضایت شغلی متاثر از متغیرهای تعدیل کننده مثل سن ، سطح تحصیل ، جنسیت ، سابقه خدمت و رده شغلی است . امروزه رضایت شغلی به طور ویژه ای مورد عنایت روز افزون پژوهشگران قرار دارد و هزاران تحقیق در مورد ابعاد گوناگون آن انجام شده است .

بهره وری مدرن شامل دستیابی به برونداد با کیفیت کار و عوامل : جلب ، وثیقه و حسن انجام کار ، آسایش ، موفقیتهای مالی و رضایت شغلی کارکنان است ( کرایک ، 2004 )

یعنی برای دستیابی به بهره وری مدرن ، وجود رضایت شغلی نیز ضروری است . رضایت شغلی یکی از عوامل موثر در افزایش عملکرد کارکنان است . حداقل می توان به صراحت بیان کرد که کارکنان ناراضی ، عملکرد پیوسته مطلوبی نخواهد داشت . به قولی همبستگی رضایت شغلی با بازدهی مثبت و برابر با 14 درصد ( رابینز ، 1374 : 287 ) و به قول دیگر برابر با 17 درصد است ( مچینسکی و همکارش ، 1985 ) . یعنی حداقل 14 درصد از واریانس بازدهی از طریق تغییرات در رضایت شغلی قابل توجیه است .

همبستگی رضایت شغلی با غیبت 40-درصد است ( رابینز ، 1374: 286 ) به عبارت دیگر 40 درصد از واریانس غیبت توسط تغییرات در رضایت شغلی توجیه پذیر است .

رضایت شغلی در جابجایی و ترک خدمت کارکنان نقش دارد . افراد ناراضی در صورت وجود فرصت مناسب بلافاصله سازمان خود را ترک خواهند کرد . ( همبستگی ترک خدمت و رضایت شغلی 40- در صد است میچینسکی و همکارش ، 1985 ) .

رضایت شغلی به عنوان یک متغیر وابسته ، محصول عوامل گوناگونی است ( رابینز ، 1974 ) : کار جذاب ، کار دارای امکان بروز خلاقیت کار دارای احترام ، کار ارزشند و کار دارای ویژگیهایی از این قبیل نقش مهمی در رضایت شغلی ایفا می کنند .

رابطه مناسب با سرپرست باعث افزایش رضایت شغلی می شود ، سرپرست و مدیر با صلاحیت هوشمند ، قابل دسترسی ، رعایت کننده مبادی آداب ، خوش اخلاق ، انعطاف پذیر ، بازخور دهنده نتیجه کار ، رعایت کننده استقلال در کار و دارای ویژگیهای اینچنین باعث افزایش رضایت شغلی می شود .

قیمت فایل فقط 7,700 تومان

خرید

برچسب ها : رضایت شغلی , شغل

 

********************************************************************************************

بررسی عدم استقبال سوادآموزان از کلاسهای نهضت سوادآموزی در شهرستان نیشابور

بررسی عدم استقبال سوادآموزان از کلاسهای نهضت سوادآموزی در شهرستان نیشابوردسته: کار و امور اجتماعی
بازدید: 1 بار
فرمت فایل: doc
حجم فایل: 48 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 49

بی سوادی یکی از مسائل عمده اکثر کشورهای جهان سوم است که ریشه و اساس بسیاری از مسائل اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی را تشکیل می دهد

 

قیمت فایل فقط 13,200 تومان

خرید

فهرست مطالب

« فصل اول » ۱
مقدمه ۱
چکیده تحقیق ۲
مقدمه ۳
اهمیت موضوع: ۵
مسئله تحقیق ۵
بیان موضوع: ۵
هدف تحقیق: ۶
فرضیات تحقیق: ۶
سئوال تحقیق: ۷
روش انجام تحقیق: ۷
جامعه آماری: ۷
روش جمع آوری اطلاعات: ۷
تعریف علمی مفاهیم و متغیرهای مورد مطالعه: ۸
« فصل دوم » ۱۰
بررسی پیشینه تحقیق ۱۰
ادبیات تحقیق ۱۱
بخش دوم: سابقه پژوهش موضوع ۱۱
اولین بررسی: ارزیابی سالانه پیشرفت نوآموزان و چگونگی موقعیت نوسوادان ۱۱
دومین بررسی: مقایسه میزان کارایی برنامه سوادآموزی تابعی با بیکار یا بی سوادی ۱۴
سومین بررسی: علل عدم استقبال بی سوادان از کلاسهای سوادآموزی ۱۴
چهارمین بررسی: میزان نگهداشت سواد ۱۶
بررسی مسائل سوادآموزی ایران قبل از انقلاب اسلامی ۱۷
تعلیمات اکابر ۱۷
آموزش سالمندان ۱۹
آموزش بزرگسالان ۲۰
کمیته ملی پیکار جهانی با بی سوادی ۲۱
« فصل سوم » ۲۷
روش پژوهش ۲۷
جامعه نمونه و روشهای نمونه گیری ۲۸
روشهای جمع آوری اطلاعات ۲۸
روشهای آماری ۲۹
« فصل چهارم » ۳۱
یافته های پژوهشی ۳۱
« فصل پنجم » ۴۳
تفسیر و نتیجه گیری ۴۳
تفسیر و نتیجه گیری ۴۴
پیشنهادات: ۴۴
محدودیت ها ۴۵
منابع و مآخذ ۴۸

 

 

چکیده تحقیق

بی سوادی یکی از مسائل عمده اکثر کشورهای جهان سوم است که ریشه و اساس بسیاری از مسائل اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی را تشکیل می دهد.

بررسی های اخیر سازمان یونسکو و بسیاری از سازمانهایی که در ارتباط با سوادآموزی یا آموزش بزرگسالان در کشورهای مختلف فعالیت می کنند نشان می دهد که این مسئله مشکلی همگانی است و محدود به کشورهای جهان سوم نیز نمی شود. این بررسی ها بیانگر این واقعیت تلخ هستند که بی سوادی و کم سوادی گرچه مسئله حاد و لاینحل اکثر کشورهای جهان سوم است ولی مشکل جدید کشورهای پیشرفته صنعتی نیز هست. اما مسئله بی سوادی به دلیل افزایش بی سوادان روز به روز اهمیت بیشتری می یابد.

با توجه به اینکه کسب مهارتهای سواد اولیه پله های نردبان دانش و آگاهی است، بی سواد ماندن درصد بالایی از افراد جامعه وسیله ای برای عدم آگاهی و فقدان تخصص و مهارتهای لازم برای ایجاد جامعه ای مستقل، آگاه و تواناست.

با وجود اینکه ی سالهای متمادی، برنامه های مبارزه با بی سوادی به صور مختلف در اغلب کشورهای جهان سوم رونق داشته ولی به دلیل رشد جمعیت بر تعدد بی سوادان جهان افزوده شده است. بدین وسیله لازم است از افرادی که در تهیه این پروژه من را یاری نموده اند قدردانی شود. ابتدا از ریاست محترم نهضت سوادآموزی شهرستان نیشابور و راهنمایان تعلیماتی و کادر اداری نهضت قدردانی می شود و و پس از آن از آموزشیارانی که صادقانه پاسخ دادند و سوادآموزان و نوسوادان که همکاری کردند سپاسگذاری می شود.

 

مقدمه

معمولاً برای پدیده هایی چون عقب ماندگی اقتصادی، فقر، جهل و وابستگی دلایلی متفاوت بیان می شود. این پدیده ها در دایره بسته ای فرض می شوند که هر کدام تشدید کننده دیگری است. نقطه آغاز همه این پدیده ها بیسوادی و جهل است که از بزرگترین معضلات هر جامعه محسوب می شود.

با اندکی تعمق و تفحص در سرنوشت جوامع بشری از ادوار دور تا کنون، می توان به این نتیجه رسید که قسمت اعظم مسائل بشری که تنها بخشی از آن در این جا عنوان گردید، نه تنها از بی سوادی که از سواد نیز هست، چرا که مسائل و مشکلات جوامع به اصطلاح عقب افتاده و کشورهای جهان سوم حتی فقر و جهل آنها نیز معلول عواملی است که در اثر سیاست گذاریها، مدیریت ها و برنامه ریزی ها جوامع پیشرفته که غنی و باسواد نیز هستند به وجود آمده است.

پس آنچه در این ماجرا حائز اهمیت است، تعهد اخلاقی و وجدان آگاه سیاسی حکومتها و دولتها و اتخاذ خط مشی های بشردوستانه، اصولی، واقع بینانه بر اساس شرایط موجود در هر جامعه است.

همچنان که شاهدیم در محافل و جوامع مختلف از هر طریق وسائل ارتباط جمعی و رسانه های گروهی به طور مداوم از انسانیت، بشردوستی، آزادی دموکراسی، زدودن فقر و جهل و بی سوادی داد سخن به میان می آید که در اصل هدف جز نقض حقوق بشر، از میان برداشتن و دموکراسی، استثمار و در نتیجه فقر و نادانی، بردگی، جنگ و مسائل گوناگون دیگر نیست. به همین دلیل ملتهایی که با تلاش و از خودگذشتگی بسیار و پس از مبارزات طولانی، خود را از زیر سلطه استعمار و استثمار رها می سازند در اولین مرحله پس از کسب آزادی و استقلال، به ایجاد دگرگونی های اساسی در روابط اقتصادی و اجتماعی جامعه می پردازند و به عنوان اساسی ترین رکن این تغییر به اجرای برنامه های سوادآموز و آموزش بزرگسالان می پردازند. زیرا این حقیقت را نمی توان نادیده گرفت که جهل و نادانی خود عاملی است که به بازگرداندن دست جنایتکاران و استثمارگران جهانی کمک می کند. در واقع هرگونه تحول و تغییر سازنده بدون توجه کافی به برنامه های سوادآموزی و آموزشی بزرگسالان مخصوصاً در کشورهای جهان سوم که دارای درصد بالای بی سوادی هستند، غیرممکن است.

از سوی دیگر گسترش آموزش بزرگسالان و ریشه کن کردن بی سوادی یک ضرورت اخلاقی برای جامعه بین المللی محسوب می شود. بی سوادی با فقر پیوند مستقیم دارد و در محروم ترین مناطق کشورهایی که دچار کمبود منابع طبیعی هستند، در بین فراموش شده ترین گروه های انسانی، در میان کسانیکه از نارسایی ها و کمبودهای مهم و اساسی مانند غذا، بهداشت، مسکن و بی کاری رنج می برند و به گسترده ترین شکل ممکن وجود دارد تداوم بی سوادی سدی عظیم در راه توسعه است و مانع از آن می شود که میلیون ها نفر مرد و زن عنان زندگی خویش را در دست بگیرند. بی سوادی عاملی است که مبارزه علیه فقر، نابرابری ها و تلاش برای پایه گذاری روابط برابر و منصفانه در برابر افراد و ملتها را محکوم به شکست می کند. اگر شرایط و ویژگیهای کشورهای محروم را مورد بررسی دقیق قرار دهیم، ملاحظه می کنیم که بی سوادی هرچند خود معلول نارسایی های اقتصادی و اجتماعی است ولی در ایجاد و تشدید آنها نقش تعیین کننده ای دارد. استعمار جهانی که آگاهی و خلاقیت انسان ها را مانعی برای حضور و سلطه خویش در کشورهای جهان سومی می داند نیز از دیرباز سعی خود را بر این معطوف داشته است که با طرحهای درازمدت مانع رشد و شکوفایی استعدادهای مردم شود و برنامه های رنگارنگش از رواج سیستم های غلط آموزشی و طبعاً شیوع بیماری مدرک گرایی تا کمیته به اصطلاح پیکار یا بی سوادی و نظایر آن شامل این مدعاست.

اهمیت موضوع:

بررسی مسائل و مشکلات سوادآموزی از اهمیت ویژه ای برخوردار است چرا که عدم موفقیت در باسواد کردن بی سوادان جامعه در طی سالیان دراز علی رغم صرف هزینه گزاف و تأسیس سازمانهای مختلف سوادآموزی با مدیریت های متفاوت و به کارگیری منابع مادی و نیروی انسانی قابل توجه، عدم توجه کافی به تجربیات قبلی مسائل و مشکلاتی است که از گذشته همواره موجود بوده و در هر دوره به هر شکلی خاص بر سر راه این پیکار بزرگ قد علم کرده است.

مسئله تحقیق

آیا بین برخی از شاخص های اجتماعی، فرهنگی و بیکاری و... با عدم استقبال سوادآموزان از کلاس های نهضت سوادآموزی در شهرستان نیشابور رابطه وجود دارد؟ و تحلیل و مسائل مشکلات سوادآموزی در شهرستان نیشابور می باشد.

قیمت فایل فقط 13,200 تومان

خرید

برچسب ها : کلاسهای نهضت سوادآموزی , ارزیابی سالانه پیشرفت نوآموزان و چگونگی موقعیت نوسوادان , مقایسه میزان کارایی برنامه سوادآموزی تابعی با بیکار یا بی سوادی , بررسی مسائل سوادآموزی ایران قبل از انقلاب اسلامی , علل عدم استقبال بی سوادان از کلاسهای سوادآموزی , کمیته ملی پیکار جهانی با بی سوادی

 

 

**********************************************************************************

فرم طرح کسب و کار

فرم طرح کسب و کاردسته: کار و امور اجتماعی
بازدید: 1 بار
فرمت فایل: pdf
حجم فایل: 212 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 14

فرم طرح کسب و کار

 

قیمت فایل فقط 18,700 تومان

خرید

فرم طرح کسب و کار

قیمت فایل فقط 18,700 تومان

خرید

برچسب ها : فرم طرح کسب و کار , فرم , طرح , طرح کسب و کار , نمونه فرم طرح کسب و کار , کسب و کار

 

))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

 

 

دانلود پاورپوینت تاریخچه ایمنی، حفاظت و بهداشت کار

دانلود پاورپوینت تاریخچه ایمنی، حفاظت و بهداشت کاردسته: کار و امور اجتماعی
بازدید: 1 بار
فرمت فایل: ppt
حجم فایل: 3029 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 283

بهبود شرایط کار و استقرار عدالت اجتماعی در سطح بین المللی، در طول سالیان دراز دلمشغولی بسیاری از افراد بوده است

 

قیمت فایل فقط 11,000 تومان

خرید

فرایند صنعتی شدن، موجب استفاده فزاینده از ابزار و ماشین آلات فنی شده است. عدم رعایت اصول صحیح در ساخت یا استفاده از وسایل، حوادث ناشی از کار را افزایش داده است. بنابر بیانیه آمارسازان بین المللی کار در سال 2003 روزانه هزار نفر در اثر حوادث ناشی از کار جان می دهند و خسارت سالانه بالغ بر 109 * 1250 $ می شود.

وقوع انقلاب صنعتی 1760-1830 در انگلستان ( اختراع ماشین بخار 1782 جیمزوات) و سرایت به دیگر کشورهای اروپایی و استفاده از نیروی محرکه مکانیکی و الکتریکی موجب تبدیل کارهای دستی به ماشینی گردید و باعث تقسیم کار، افزایش تولیدات و سرعت در انجام کار شد که نتیجه آن افزایش خطر در محیطهای صنعتی بوده است.

بهبود شرایط کار و استقرار عدالت اجتماعی در سطح بین المللی، در طول سالیان دراز دلمشغولی بسیاری از افراد بوده است. رابرت آون انگلیسی در سال 1818 پیشنهاد نمود که مسائل مربوط به کار " در کمیسیون کار" در سطح بین المللی بررسی شود. اما اولین گامی که در این زمینه برداشته شد کنفرانس بین المللی در سال 1890 با حضور 14 کشور در برلین بود که نتیجه آن توصیه هایی در زمینه شرایط کار در معادن و تجدید کار اطفال و زنان و تعطیل هفتگی بود. در سال 1900 جامعه بین المللی حمایت قانونی از کارگران تشکیل شد.

سرانجام در سال 1919 سازمان بین المللی کار در پایان جنگ جهانی اول بموجب ماده 13 قرارداد صلح ورسای برای حمایت از حقوق کارگران، ایجاد شرایط مساعد کار و امکانات کافی برای اشتغال و سطح زندگی مناسب برای کارگران سراسر دنیا تأسیس شد و هدف از تأسیس آن استقرار عدالت اجتماعی، آزادی و امنیت اقتصادی و ایجاد فرصت های مساوی برای آحاد ملتها بوده است. در بدو تأسیس 45 کشور به عضویت این سازمان در آمدند و در حال حاضر 174 کشور عضو این سازمانند.

این سازمان سه جانبه است یعنی اعضایی از کارگران، کارفرمایان و دولتها در آن عضویت دارند.

حادثه ناشی از کار عبارتست از رویدادی غیر منتظره که در هنگام کار روی می دهد و جریان عادی کار را متوقف می سازد. حادثه ممکن است دارای پیامدهای جسمی و روانی برای کارکنان و خسارات اقتصادی برای سازمان باشد.

دریک مفهوم وسیع حوادث ناشی از کار کلیه حوادثی را که در ضمن کار و نیز در حین رفت و آمد به محل کار به وقوع می پیوندد در برمی گیرد و برای اینکه حادثه ناشی از کار تلقی شود باید هم در حین انجام وظیفه رخ دهد و هم به سبب انجام وظیفه رخ دهد.

انواع حادثه

حوادثی که مستقیماً سبب آسیب دیدگی می شود در کنفرانس جهانی 1962 بشرح زیر احصاء شده است:

1- سقوط اشخاص

2- سقوط اشیاء

3- راه یافتن و تصادم یا اشیاء

4- گیرکردن و قرارگرفتن بین اشیاء

 

علل مستقیم :

•انجام غیر صحیح کار مانند سرعت غیر مجاز، تجهیزات ناقص
•سهل انگاری و قصور مانند قصور مدیریت در ایجاد وضعیت امن، سهل انگاری در آگاه سازی و نصب علائم هشداردهنده و استفاده نکردن از وسایل حفاظتی

سازمان تأمین اجتماعی حادثه حین انجام وظیفه را در یکی از حالات زیر می داند:

الف: در کارگاه یا مؤسسات وابسته و محوطه آن مشغول خدمت باشد.

ب: بدستور کارفرما در خارج از محوطه کارگاه مأمور انجام وظیفه باشد. این مأموریت باید در ارتباط با کارگاه و وظایف قانونی وی و مقررات و عرف کار منطبق باشد.

ج: حوادثی که هنگام رفت وآمد از منزل به کارگاه و بالعکس رخ می دهد مشروط بر آنکه در اوقات متعارف کار رخ دهد.

 

 

فایل پاورپوینت 283 اسلاید

قیمت فایل فقط 11,000 تومان

خرید

برچسب ها : تاریخچه ایمنی , حفاظت , کار , بهداشت کار , انواع حادثه در کار

 

،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،

پاورپوینت سیاستهای جمعیتی

پاورپوینت سیاستهای جمعیتیدسته: کار و امور اجتماعی
بازدید: 1 بار
فرمت فایل: ppt
حجم فایل: 48 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 11

سیاستهای جمعیتی سیاستهای موافق با افزایش جمعیت سیاستهای مخالف با افزایش جمعیت

 

قیمت فایل فقط 9,900 تومان

خرید

<

  انتشار : ۲۱ فروردین ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 306
دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  اول اردیبهشت ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته اول اردیبهشت ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

دانلود پاورپوینت در مورد [سلول های بنیادی] - شامل 4 فایل مختلف - قابل ویرایش و ارائه - ppt

دانلود پاورپوینت در مورد [سلول های بنیادی] - شامل 4 فایل مختلف - قابل ویرایش و ارائه - ppt

دانلود پاورپوینت در مورد [سلول های بنیادی] - شامل 4 فایل مختلف - قابل ویرایش و ارائه - ppt شامل 4 فایل پاورپوینت سلول های بنیادین به زبان ساده: 1. 33 اسلاید: تاریخچه سلول های بنیادی / تعریف سلول های بنیادی / ویژگی های سلول های بنیادی / گونه های سلول بنیادی / انواع سلول ... ...

پاورپوینت بازی زندگی است درس 17 تفکر و سواد رسانه ای دهم

پاورپوینت بازی زندگی است درس 17 تفکر و سواد رسانه ای دهم

عنوان پاورپوینت: پاورپوینت بازی زندگی است درس 17 تفکر و سواد رسانه ای پایه دهم   فرمت: پاورپوینت pptتعداد اسلاید: 26   پوشش کامل درس همراه با پاسخ فعالیت ها پاورپوینت قابل ویرایش با محیط حرفه ای منطبق با آخرین تغییرات مطالب و رئوس کتاب درسی   فونت ... ...

پاورپوینت درس 2 علوم تجربی پایه چهارم دبستان (ابتدایی): مخلوط ‌ها در زندگی

پاورپوینت درس 2 علوم تجربی پایه چهارم دبستان (ابتدایی): مخلوط ‌ها در زندگی

نوع فایل: power point فرمت فایل: pptx قابل ویرایش تعداد اسلایدها:‌ 43 اسلاید   تصویری از پاورپوینت: این پاورپوینت آموزشی، جذاب، قابل ویرایش، کاملا منطبق با کتب درسی و با تعداد اسلاید ذکر شده تهیه و تنظیم شده است. با بکارگیری نمودار ها ، تصاویر جالب و جذاب و دسته ... ...

بسته آموزشی ماساژ کاریز خانواده

بسته آموزشی ماساژ کاریز خانواده

ماساژ اعضای خانواده آغاز راه سلامت ماندگار به دوره مجازی ماساژ کاریز خانواده یک دوره آموزشی مجازی که برای تقویت روابط شما و ارتقای سلامت کلی در خانواده شما طراحی شده است، خوش آمدید. در این سفر متحول کننده، همزمان با یادگیری تکنیک ... ...

آموزش نحوه تهیه مدار چاپی

آموزش نحوه تهیه مدار چاپی

همه کسانی که در زمینه طراحی و ساخت مدارات الکترونیکی فعالیت می کنن و با مدارات آزمایشی سر و کار دارند با مسائل مربوط به استفاده از فیبر سوراخدار و مدارات چاپی آشنا هستند. معمولا برای پیاده سازی مدارات کوچک از فیبر های سوراخدار آماده موجود در بازار استفاده می کنیم. ولی زمانی ... ...

دانلود پاورپوینت فصل هفتم ریاضی پنجم آمار و احتمال همراه با پاسخ فعالیت ها و تمارین

دانلود پاورپوینت فصل هفتم ریاضی پنجم آمار و احتمال همراه با پاسخ فعالیت ها و تمارین

دانلود پاورپوینت فصل هفتم ریاضی پنجم آمار و احتمال همراه با پاسخ فعالیت ها و تمارین این محصول قابل ویرایش با فرمت pptx در 44 اسلاید آماده و قابل ارایه می باشد. در صورت شخصی سازی میتونین به واتس آپ شماره ای که زیر درج شده پیام بدین واستون اوکی میکنیم مزایای استفاده از ... ...

دانلود کتاب صوتی روح تسخیر ناپذیر(سفر به ماورای وجود) مایکل سینگر

دانلود کتاب صوتی روح تسخیر ناپذیر(سفر به ماورای وجود) مایکل سینگر

درباره کتابخلاصه کتاب روح تسخیر ناپذیر از مایکل سینگر برای اون‌دسته از افرادی نوشته شده که تحت‌تاثیر مشکلات روزمره‌ی زندگی هستن؛ برای اون‌هایی که به‌دنبال راهی برای رهایی از زنجیرهای فکری و احساسی می‌گردن و می‌خوان از زندگی در لحظه‌های حال لذت ببرن.این کتاب نگاه خاصی به ... ...

Electric Vehicle Components and Charging Technologies: Design, modeling, simulation and control (Transportation)

Electric Vehicle Components and Charging Technologies: Design, modeling, simulation and control (Transportation)

lectric Vehicle Components and Charging Technologies: Design, modeling, simulation and control (Transportation)   In order to create a reliable, safe and cost-effective electric vehicle with acceptable range, battery charging time, battery life and driving performance, it ... ...

Heating Systems: Design, Applications and Technology

Heating Systems: Design, Applications and Technology

Heating Systems: Design, Applications and Technology"Heating Systems: Design, Applications and Technology first discusses the development of different types of district heating systems, highlighting the main features of low temperature district heating and discussing ... ...

دانلود خلاصه مفید جدال دو اسلام

خلاصه مفید  درس جدال دو اسلام  مناسب آزمون استخدامی  ۸۵ صفحه ...

دانلود پاورپوینت گروه درمانی در طلاق

موضوع: sharpگروه_درمانی_طلاقاسلاید ۱۷ ...

پاورپوینت مبانی پروموشن فروش

پاورپوینت مبانی پروموشن فروش

عنوان پاورپوینت: دانلود پاورپوینت مبانی پروموشن فروش فرمت: پاورپوینت قابل ویرایشتعداد اسلاید: 35 پاورپوینت آماده ارائهفهرست مطالب:پروموشن فروش چیست؟اهداف پروموشن فروشعرضه محصول جدیدجذب مشتری جدید حفظ روحیه رقابتی استراتژی‌های پروموشن فروشاستراتژی کششاستراتژی فشاراستراتژی ... ...

پاورپوینت استراتژی فروش مشتری مدار

پاورپوینت استراتژی فروش مشتری مدار

عنوان پاورپوینت: دانلود پاورپوینت استراتژی فروش مشتری مدار فرمت: پاورپوینت قابل ویرایشتعداد اسلاید: 29پاورپوینت آماده ارائهفهرست مطالب:مشتری مداری چیست؟اهمیت مشتری مداری افزایش اعتماد مشتریرضایت بیشتر کارکنانفروش بیشتر محصولافزایش سودآوریاعتبار و شهرت بیشترچطور مشتری مدار ... ...

پاورپوینت حاشیه فروش و عوامل موثر بر آن

پاورپوینت حاشیه فروش و عوامل موثر بر آن

عنوان پاورپوینت: دانلود پاورپوینت حاشیه فروش و عوامل موثر بر آن فرمت: پاورپوینت قابل ویرایشتعداد اسلاید: 26پاورپوینت آماده ارائهفهرست مطالب:حاشیه فروش چیست؟محاسبه حاشیه فروشاهمیت حاشیه فروش سنجش سودآوریارزیابی عملکردکنترل هزینه‌هاانواع حاشیه فروشحاشیه سود ناخالصحاشیه سود ... ...

پاورپوینت استراتژی قیمت‌گذاری فریمیوم

پاورپوینت استراتژی قیمت‌گذاری فریمیوم

عنوان پاورپوینت: دانلود پاورپوینت استراتژی قیمت‌گذاری فریمیوم فرمت: پاورپوینت قابل ویرایشتعداد اسلاید: 21پاورپوینت آماده ارائهفهرست مطالب:قیمت‌گذاری فریمیوم چیستاستفاده از قیمت گذاری فریمیوم مزایای قیمت گذاری فریمیومهزینه بازاریابی ناچیزمشتریان احتمالی بسیار زیادخرید با ... ...

پاورپوینت مفهوم قیمت گذاری انتقالی

پاورپوینت مفهوم قیمت گذاری انتقالی

عنوان پاورپوینت: دانلود پاورپوینت مفهوم قیمت گذاری انتقالی فرمت: پاورپوینت قابل ویرایشتعداد اسلاید: 26پاورپوینت آماده ارائهفهرست مطالب:قیمت گذاری انتقالی چیست؟اهمیت قیمت گذاری انتقالیاهداف قیمت گذاری انتقالیاهداف بین المللی قیمت انتقالی مزایای قیمت گذاری انتقالیمعایب قیمت ... ...

اما آیا این هنر است.pdf

اما آیا این هنر است.pdf

اما آیا این هنر است.pdf مقدمه ای بر نظریه ی هنر   ... ...

انسان روح است نه جسد.pdf

انسان روح است نه جسد.pdf

انسان روح است نه جسد.pdf ... ...

Injection techniques.pdf

Injection techniques.pdf in musculoskeletal medicine ...

دریافت فایل : Injection techniques.pdf
FIGURINO DI MODA.pdf

FIGURINO DI MODA.pdf

FIGURINO DI MODA.pdf ... ...

دریافت فایل : FIGURINO DI MODA.pdf
دانلود مجموعه اشعار سهراب سپهری هشت کتاب شامل کتابهای  _مرگ رنگ-زندگی خواب ها- اندر آفتاب-صدای پای آب-ما هیچ نگاه)

دانلود مجموعه اشعار سهراب سپهری هشت کتاب شامل کتابهای _مرگ رنگ-زندگی خواب ها- اندر آفتاب-صدای پای آب-ما هیچ نگاه)

این مجموعه دانلودی  تحت عنوان هشت کتاب شامل   کتابهای زیر است که همگی در یک مجموعه تقدیم میگردد کتاب مرگ رنگ: سهراب سپهری در دفتر شعری مرگ رنگ، که در سال 1330 به انتشار رسیده است، نشان می‌دهد که فضای اشعار احساساتی و خام ویژه‌ی دوران نوجوانی را پشت سر گذاشته و شعر و زبان ... ...

پاورپوینت کامل و جامع با عنوان بررسی کامل عنصر روبیدیم در 26 اسلاید

پاورپوینت کامل و جامع با عنوان بررسی کامل عنصر روبیدیم در 26 اسلاید

روبیدیوم (به انگلیسی: Rubidium) با نشانهٔ شیمیایی آربی(به انگلیسی: Rb) و عدد اتمی ۳۷ از عنصرهای گروه نخست جدول تناوبی عناصر است. روبیدیم یک فلز قلیایی نرم و به رنگ نقره‌ای - سفید است و جرم اتمی آن ۸۵٫۴۶۷۸ می‌باشد. روبیدیم در حالت عنصری با ویژگی‌هایی شبیه دیگر فلزهای قلیایی، ... ...

دانلود کتاب صوتی صفت های بایسته یک رهبر

کتاب_صوتی صفت های بایسته ی یک رهبر (21 کیفیتی که مدیران و رهبران به آن احتیاج دارند) sharpجان_سی_ماکسول / مکسول ...

پاورپوینت مبانی استراتژی قیمت گذاری نفوذی

پاورپوینت مبانی استراتژی قیمت گذاری نفوذی

عنوان پاورپوینت: دانلود پاورپوینت مبانی استراتژی قیمت گذاری نفوذی فرمت: پاورپوینت قابل ویرایشتعداد اسلاید: 27پاورپوینت آماده ارائهفهرست مطالب:مقدمهقیمت گذاری نفوذی چیست؟استراتژی قیمت‌گذاری نفوذیاهداف استراتژی قیمت‌گذاری نفوذیکاربردهای استراتژی قیمت گذاری نفوذیمزایای ... ...

پاورپوینت تکنیک قیمت ‌گذاری روانشناختی

پاورپوینت تکنیک قیمت ‌گذاری روانشناختی

عنوان پاورپوینت: دانلود پاورپوینت تکنیک قیمت ‌گذاری روانشناختی فرمت: پاورپوینت قابل ویرایشتعداد اسلاید: 28پاورپوینت آماده ارائهفهرست مطالب:مقدمهقیمت‌گذاری روانشناسی چیست؟اصول قیمت ‌گذاری روانشناختیاصل قاب‌بندیاصل همخوانیاصل زمینهاصل سیگنال‌دهیتاکتیک های قیمت‌گذاری ... ...

پاورپوینت مبانی قیمت‌گذاری تقسیمی

پاورپوینت مبانی قیمت‌گذاری تقسیمی

عنوان پاورپوینت: دانلود پاورپوینت مبانی قیمت‌گذاری تقسیمی فرمت: پاورپوینت قابل ویرایشتعداد اسلاید: 29پاورپوینت آماده ارائهفهرست مطالب:مفهوم قیمت‌ گذاری تقسیمیاهداف قیمت‌ گذاری تقسیمیانواع قیمت‌ گذاری تقسیمیتقسیم قیمت بر اساس مشتریتقسیم‌ قیمت بر اساس تعداد محصولتقسیم قیمت ... ...

پاورپوینت آشنایی با بازاریابی چند سطحی

پاورپوینت آشنایی با بازاریابی چند سطحی

عنوان پاورپوینت: دانلود پاورپوینت آشنایی با بازاریابی چند سطحی فرمت: پاورپوینت قابل ویرایشتعداد اسلاید: 16پاورپوینت آماده ارائهفهرست مطالب:مقدمهتعریف بازاریابی چندسطحیشیوه‌های بازاریابی چند سطحینحوه کارکرد بازاریابی چند سطحی تفاوت بازاریابی چندسطحی با بازاریابی شبکه‌ای و... ... ...

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما